Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
Általános 2009. július 23. 0 hozzászólás
 

Fontos, hogy a DirectX 10 beköszöntével a rendszert teljesen új alapokra helyezte a Microsoft, átgondolva, és megoldva az évek során felmerült problémákat. Ennek megfelelően a DirectX 10 API-ra irt kód

Fontos, hogy a DirectX 10 beköszöntével a rendszert teljesen új alapokra helyezte a Microsoft, átgondolva, és megoldva az évek során felmerült problémákat. Ennek megfelelően a DirectX 10 API-ra irt kód nemvolt kompatibilis a korábbi verziójú API-kkal. Könnyen megérthető az új elvekre épülő DirectX működése, itt egy példa: tegyük fel, hogy egy DirectX 11 irt programot futtatunk a gépünkön. Ha a gépben DirectX 11 kompatibilis grafikus proci dolgozik, akkor az erőforrás megfelel az igényeknek, a programkód tökéletesen fut. DirectX 10 és 10.1-es hardver esetén már megkötéssel kell számolni, mert a kód egyes részeit nem tudja értelmezni a rendszer, a program számára áthidalható probléma, de a kritikus részek nem...(nem megfelelően fognak lefutni). DirectX 10.1-es kártyáknál képminőségbeli eltérést eredményez, viszont a DirectX 10-es kártyák már teljesítménybeli hátrányokat, a komolyabb megjelenésbeli hiányosságok mellett. Fontos megjegyezni, hogy a program futásakor létrehozott erőforrás csak a támogatott API-ban leírt eljárásokat használhatja. hír folytatása
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: kovacsdenes


A kiszivárgott infók szerint az AMD RV870 néven fejlesztett DirectX 11 áll a legjobban. A lapka 40 nm-es gyártástechnológiával fog készülni, marad a 80 utas végrehajtó tömb is, amiből a 200 és 230 mm²-en 20-22 darab fér el. A ROP blokkok száma is növekedni fog, jó esély van rá, hogy az RV870 512 bites memóriakezelővel érkezik majd (nyolc darab blokk 64 bites csatornákkal).

Az NVIDIA teljes erőbedobással fejleszti a GT300 néven érkező rendszert. A DirectX 11 kompatibilis kártya az idei én negyedik negyedévében érkezik, és a TSMC 40 nm-es gyártósorairól kerül le. A DirectX 11 következtében a tesszellátor beépítése kötelező, a textúrázókat is át kell dolgozni, mivel a Gather4 kompatibilis rendszer csatornánként négy mintavételezőt követel, a mostani GeForce chipek egyel rendelkeznek. A ROP blokkok számát is meg kell növelni legalább 12-re, ez 32 bites csatornákkal 384 bites buszszélességet eredményez, ezt GDDR5-ös memóriákkal párosítva megfelelő sávszélességet biztosít. Jelentősen át kell dolgozni az új GeForce Double precision teljesítményét is, hiszen a GT200 a dupla pontosságú adatokat az elméleti teljesítmény 1/12-ével képes számolni, míg az AMD az RV670-től kezdve 1/5 sebességgel dolgozik.

Az AMD és NVIDIA mellett az Intel is beszáll a diszkrét grafikus kártyák piacára. A Larrabee kódnevű rendszerről már sok infó kiderült, a konkrét magszám egyenlőre még titok. Az első Larrabee lapka 45 nm-es gyártástechnológiával készül (és a mérete 600 mm² körül lesz), az architektúra legfontosabb része a Binned Rendering névvel illetett technológia, ezt a chip a leképzéshez használ. Az Intel csak a textúrázást oldja meg fix funkciós egységgel, így előfordulhat, hogy emulálják a tesszellátort. Ez megfelel a DirectX 11 követelményeinek, de teljesítmény szempontjából nem biztos, hogy jó megoldás. Itt érdemes megjegyezni, hogy az egyes API-k támogatása az eszközillesztőn keresztül megoldható, viszont nagyon költségesek lesznek az emulált funkciók. A Larrabee számítási teljesítménye ismeretlen, de 2 és 3 TFLOPS közé sorolható. Érdekes lesz a DirectX 11 megjelenését követő időszak, hiszen három koncepció kerül terítékre. Említésre méltó az Excalibur architektúra is, amin az S3 dolgozik, mert ez is támogatja a DirectX 11-et, mely várhatóan a belépőszint és az alsó-középkategóriás piacra nevez...

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 5796
 
1870
 
 
 
kép 1015
 
1380
 
 
kép 3954
 
1418
 
 
 
kép 4616
 
1406
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu