Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
CS2HU 2008. április 02. 0 hozzászólás
 

HeNtEs és GeRgO a következő mondatokkal indította útjára a CS2HU átmeneti oldalát és hagyta egy ideig magára a Source közösséget: „A szerkesztők a fejlesztők és a magam nevében is köszönöm mindenkinek, aki eddig is

HeNtEs és GeRgO a következő mondatokkal indította útjára a CS2HU átmeneti oldalát és hagyta egy ideig magára a Source közösséget:

„A szerkesztők a fejlesztők és a magam nevében is köszönöm mindenkinek, aki eddig is kitartott mellettünk és remélem, hogy továbbra is velünk maradtok. Akinek bármilyen kérdése maradt, az a Mi történt fórumban kérdezhet bátran azonban érdemes talán megvárni a hét közepén érkező bazsowicz által készülő interjút, amiben GeRgO és jómagam állunk a képzeletbeli mikrofon mögé és felelünk a kérdésekre."

Az interjú késett egy hetet, azonban ez a jelenlegi helyzeten nem változtat, pontosabban változtat, a testvérpár készséggel válaszolt a feltett kérdésekre, nem szeretném visszafogni a sárcokat, a kibővített részben mindenki megtalálja a maga válaszait!

Tovább
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: bazsowicz


Mindkettőtöket jól ismeri a hazai Counter-Strike: Source közösség, több egyéb oldalt is a kezetek alatt tudhattok, azonban kevesen tudják mivel foglalatoskodtok időtök nagy részében, mivel keresetiek meg a betevőt, illetve hol koptatják a padokat. Konkrétan milyen területen és mivel foglalkoztok?

HeNtEs: Jelenleg a BME Közlekedésmérnöki karának „aktív” hallgatója vagyok, bár azt kár is lenne kérdezni mi volt a múlt heti előadásokon :D Alapvetően webfejlesztéssel foglalkozom beleértve a design részét is. Emellett grafikai anyagokat is tervezek, ez lenne, amivel múlatom az időt. Ami internet az számunkra nem akadály.

GeRgO: Én is webfejlesztéssel foglalkozom, de inkább a programozási részével. Jelenleg emellett én is tanulok távoktatáson a BMF-en másoddiplomáért.


Munkátok, az egyetem mellett mennyi időtök jut az általatok készült oldalak karbantartására, frissítésre, mekkora anyagi rááldozással jár mindez?

HeNtEs: Részemről nem tehetem meg, hogy nem foglalkozok az oldalakkal, hiszen akkor kitör a káosz, tehát ha van időm, ha nincs csinálom, mert kell. Általában napi 3-4 órát belefektetek a dologba, az hogy mennyi pénzt ölök bele azt néha már én is csodálom. Ettől függetlenül szeretem csinálni, bár néha inkább teher mint szórakozás, főleg hogy a kiadás-bevétel mérleg súlyosan a kiadás felé van elbillenve.

GeRgO: Én azért nem vagyok ennyire fanatikus, bár az attól függ, ha fejleszteni kell az oldalakon, akkor simán elmegy a 3-4 óra naponta úgy, mint Hentinek. Amíg a hl.hu-n híreztem az napi 1-2 órát emésztett fel. Mint tudjuk az idő pénz, egy jól képzett informatikus órabére 3000 forinttól indul, így ki lehet számolni nagyjából a belefektetett költségeket az oldalba.


Miután kiépítették az első oldalatokat, majd elindítottátok a rendszer többi részét, hogyan került képbe az OGC?

HeNtEs: Mint derült égből a villámcsapás. A korábban Jasmin-ként ismert csoport tagjairól volt szó, akikkel régen igen sokat Half-Life-oztunk a szerverükön. Amikor mi az első oldalunkat kiépítettük még szó sem volt róluk, nem is tudtuk, hogy léteznek. Aztán elkészült a CS2HU majd a CS2HU v2 és akkortájt jöttek elő az ötleteikkel.

GeRgO: Nah jah, emlékszem úgy kezdődött az első tárgyalás, hogy tegyük félre a nézetletéréseinket :) Ugyanis kibannoltak minket párszor a HL szerverről, mert mindig bandába verődve aláztuk a népeket.


A legtöbb játékos egyáltalán nem ismeri Papszit/Torturát, hogyan írnátok le őt az olvasóknak?

HeNtEs: Leginkább azért nem ismerik sokan, mert kimondottan a Half-Life 1-re koncentráló játékosról van szó. Saját bevallása szerint igen neves HL játékosokkal játszott együtt és a világranglistán is előkelő helyen állt. Ahogy mi megismertük életében igen fontos szerepet játszik a játék, esténként irtja a népeket, de csak kimondottan a pörgős játékokban.

GeRgO: Meghazudtolnám Hentest, ha jól emlékszem EVE Online-al is játszik, az meg MMO. Nem jelenlévőkről vagy jót, vagy semmit, úgyhogy nem tőlem fogjátok megismerni, hogy milyen ember is ő.


Az OGC rendszere milyen módon épül fel, kiket tekinthetünk döntéshozóknak, nagyfőnököknek, kisfőnököknek, munkatársaknak?

HeNtEs: Ez egy igen érdekes rendszer, szerintem, aki benne van, az sem tudja pontosan milyen. Amióta kiléptünk nem tudjuk mi változott, de alapvetően az élen Papszi áll, kinek a szava általában szent és aki nem teljesíti, az hamar kikerül, mint mi is. Megbeszélni persze megbeszélik a dolgokat, de ettől függetlenül általában mégis Papszi szava a döntő, tehát nevezhetjük őt a „főnöknek”. Ezentúl elvileg igen sokan vannak az OGC-ben, bár amíg mi köztük voltunk inkább csak tengő-lengő játékosokkal ismerkedtünk meg, akik érdemben azért túl sokat nem tettek le az asztalra. Ezek közül kivétel Sasa és Adrenaline, akik a technikai háttérért felelősek. És voltunk mi, akik az oldalakat készítettük szépen sorjában. Amióta eljöttünk Sanci (CSHU) valami nagy szerepet kaphatott, hiszen ha tárgyalás volt ott Ő is megjelent, pletykák szerint a megalakult OGC Kft ügyvezető igazgatójáról van szó, vagy miről, de ezt nem erősíteném meg, de nem is cáfolnám.

GeRgO: Majd cáfolják ők, ha akarják. Én még mindig úgy látom mi voltunk Hentivel, akik mindent csináltunk (hírek nagy részét mi írtuk, az összes oldalt mi raktuk össze), volt egy Papszi, aki élvezte hogy felépítjük a várát, és voltak azok az emberek, akik semmit nem csináltak, csak elmondhatták, hogy az OGC hez tartoznak. Tisztelet a kivételnek, például Adrenaline nagyon szorgalmas, és jó programozó válik majd belőle.

Milyen tervekkel és ígéretekkel indulatok útnak? Kérlek arról is beszéljetek az OGC és Ti mit vállaltatok.

HeNtEs: Tervekkel tele volt a padlás, de ettől függetlenül mi csináltuk, amit akartunk, vagyis elindítgattuk azokat az oldalakat, melyeket, ha van OGC ha nincs elindítottunk volna (ez alól az NS és a COD volt a kivétel). Az OGC (bár kényes így emlegetni, hiszen akkor még semmilyen hivatalos formája nem volt) vagyis inkább Papszi ígéretéhez híven felvásárolgatta azokat domaineket, melyekről úgy érezte szüksége lehet. Ekkoriban még a saját szerverünkön (nem OGC-s) futottak az oldalak. Tervben volt egy szervervásárlás, ezt Papszi meg is tette, ekkor jött a hatalmas hiba részünkről, minden papírozás nélkül puszta jóhiszeműségből és bizalomból úgy döntöttünk, hát legyen és rakjuk át az új szerverre az oldalainkat. Így visszagondolva az OGC ígéreteire a pénz, siker, csillogás sztorin túl egyetlen, a realitástól nem csillagászati távolságra lévő ötletről nem tudnék beszámolni hirtelen. Illetve mégis, ha jól emlékszem 10%-ot ajánlott Papszi a még meg nem levő, de majd egyszer talán elkészülő OGC cégből. Itt persze már voltak félreértések, hiszen olyan emberek kaptak nálunk jóval többet, akik effektív közel annyit nem tettek az egész név felfuttatásáért, mint mi GeRgO-vel, hiszen ha nem így lett volna, akkor most mondjuk mindenki Sasa interjút akarna.

GeRgO: Na igen, az egy szép megbeszélés volt, amikor feltornáztuk fejenként 11% ra, ami 22% és kiderült, hogy vannak akik ennél többet vagy ugyanannyit kapnának.
Igen sok ígérete volt Papszinak, együtt terveztük el, hogy megcsináljuk a céget, hisz neki volt pénze, nekünk meg úgymond eszmei tőkénk. De nem értékelte csak ennyivel, azt amit mi adtunk bele. Sajnos, akinek kézzelfogható pénze van az ütőképes helyzetben érezheti magát, ebben az esetben is ez jött elő. Ahogy HeNtEs is mondta, nem kellett volna ide Papszi, és OGC, a CSHU úgyis csatlakozott volna ehhez a rendszerhez, hisz felajánlottuk nekik, hogy elkészítjük az új oldalt. És valószínüleg kevesebb segget kellett volna nyalnia egyeseknek, mint ahogy most teszik.


Egyáltalán született bármiféle szóbeli, írásbeli megállapodás a továbbiakban köztetek és az OGC között?

HeNtEs: Megállapodás köztünk nem volt, bár ahogy elnéztük, itt mindenki azt mond, amit akar. Ha született volna megállapodás, akkor azt írásba kellett volna foglalni, célszerűen akkor kellett volna lépni, mikor naivan bízva Papszi-ban átmásoltuk az általunk készített összes oldalt a szerverére. Ordas hiba volt, amiből tanultunk.

GeRgO: Hibánkból tanultunk, elvakított minket a sok hazugság, és hittük, hogy van még becsület azokban az emberekben, akiknek mi többet adtunk, mint kaptunk tőlük. Persze a másik oldal nem ezt látja minden bizonnyal, az ő verziójuk, hogy ők adtak bele mindent. Ezt döntse el az olvasó maga látva a dolgokat.


Milyen volt az OGC csapatával a közös munka, érdekelnének a felmerült a nehézségek, a megbeszélések hangulata, a feladatok elosztása, valamint előnyben részesítették egyáltalán bármelyik közösséget?

HeNtEs: Nézd, a közös munka az Ő és a mi szemszögünkből egészen mást jelentett, hiszen én reggelente felkeltem és 3-4 portált vittem egész nap. Majd este leültem GeRgO-vel programozni a készülő új oldalakat. Náluk [az OGC-nél] az együtt dolgozás arról szólt, hogy esténként 8-10 körül felgyűltek Ventrilora beszélgettek, terveket szőttek majd együtt bementek játszani valamit. Általában mi voltunk GeRgO-el a hibásak, hogy nem voltunk Ventrilon (Papszi legalábbis ezt mondta, mert így soha nem kaptuk meg az új infókat), de könyörgöm, ki tud „Jönnek mögöttem” „Szedd már le ezt a csávót” kiabálások között dolgozni?

A hírelosztás oldalanként a szerkesztők és főszerkesztők dolga volt, mint érezhető volt én mindvégig a CSS közösséget tartottam előnyben, de besegítettem GeRgO-nek a HL-ben, illetve Marshal-nak az NS-be, gyakorlatilag egyedül vittem a STEAM oldalát is. Eközben GeRgO-vel a LAMAs-t is toltam, tehát ha elosztásról kell beszélni és a CSHU-t nem vesszük figyelembe (hiszen az külön orgánum) akkor GeRgO és én kitermeltük az oldalon található hírek 70%-át alsóhangon. Ezt a kiváláskor összesítettük az akkori adatbázisból. Meglepő volt és szomorú.

GeRgO: Ezzel egyetértek, ha bárki is meghazudtolna ezzel minket, az menjen és számolja össze azokat a híreket, melyeknél a mi nevünk szerepel, és számolja azt össze ahol nem. Persze én előnyben voltam, hisz a HL.HU, mint a legrégebbi oldal (az első verziójának elkészítésével párhuzamosan kezdtem el tanulni a PHP-t még-200-ben) több száz hírrel csatlakozott a portál rendszerünkhöz.

Én a HL közösséget szerettem, bár sajnos sok minden megváltozott arrafelé, és a LAMAs-ra feljáró figurák voltak a kedvenceim, ott mindig jó hangulat volt.

A portálok elkészítésében nem nagyon segédkeztek, ha segédkeztek is, több időnk telt a kijavítással, sajnos nem volt akkora szakmai tudásuk, mint nekünk. Na persze Papszi erre csak azt mondta, hogy nem baj tanítsuk őket. Aha…


Mikor éreztétek legelőszőr, hogy rossz irányba indult el a közös együttműködés, kialakultak-e olyan helyzetek mikor azt mondhattátok, mi már az OGC csapata alá tartozunk és kötelesek vagyunk minden felkérést elvállalni?

HeNtEs:
Az első hatalmas pofon a cod-online.hu indulása volt, GeRgO-vel négy nappal az indulás előtt tudtuk meg, hogy pénteken start. Köpni-nyelni nem tudtunk, hiszen nem is mi raktuk össze az oldalt, nem is tudtuk, hogy néz ki. Aztán megláttuk…ha akkor azt mondjuk leszarjuk és mi tartjuk magunkat a mi tempónkhoz és nem segítünk elindítani a CODO-t akkor bizony az OGC első felsülését élte volna meg egy 60%-ban kész oldal kiadásával. De úgy döntöttünk jók leszünk, még utoljára és lenyelve a békát, hogy nekünk senki sem szólt, hogy mik a konkrét tervek, összesen négy nap alatt felépítettük az oldalt romjaiból működőképesre. Emlékszem, kemény idők voltak. Ezután persze mi lettünk leb@szva, hogyha Ventrilon lettünk volna, akkor tudtuk volna mindenről. Ezután kezdtek szétcsúszni a dolgok, egyre többször kaptuk meg, hogy velünk nem lehet együtt dolgozni, nem vagyunk alkalmasak erre a feladatra. (Jelzem, a feladat minden térítés nélkül napi 8.000 látogató számára híreket írogatni és minden anyagi juttatás nélkül újabb és újabb oldalak indítani és tervezni ) Ekkor tájt kezdett felnyílni a szemünk és hosszas beszélgetések után kértem Papszit, hogy mi kilépve az előre láthatatlan jövő robotjából papírozzuk le a köztünk történteket és jövőbeli dolgokat. Erre nem volt hajlandó Papszi így január 3-án szakítottunk az OGC-vel, mivel a már készülő oldalakat nem akartuk egy olyan társaság hírnevére elindítani, akik nyíltan kimondták: nekünk semmi keresnivalónk köztük.

GeRgO: Nos igen, azon nekem is felment a pumpa sokszor, hogy mi vagyunk a hibásak, hogy nem lógunk Ventrilon egész nap és hallgatjuk, hogy de jó lenne ezt-azt megcsinálni, valószínűleg a mondatok végén ott volt, jó majd Hentiéknek szólunk és megcsinálják. Egy kis történet hogy értsétek miről is van szó. Henti legyártotta, a CODO designját, melyet össze is raktunk. Erre jött Papszi hogy ez neki nem tetszik, inkább megcsináltatja mással a dizájnt, és az oldalt. Mondtuk jó, addig mi csináljuk a következő oldalakat (mert lett volna). Aztán jött az a bizonyos bejelentés hogy pénteken indul az oldal. Na, én rá is néztem, de akkor sajnos pont ott voltam ventrilon, és kikeltem magamból. Nem volt sok gond, csak az egész design pont egy pixelel keskenyebb volt. Az egész szétesett emiatt, erre kifejtettem a véleményemet, hogy ki volt az a marha, aki nem tudja a többi oldalról lemásolni, hogy milyen szélesség kell. Erre megkaptam az oltást, hogy én nem beszélhetek így és az én anyámat, hogy egyáltalán meg merek szólalni, és fel merek háborodni. Elgurult a gyógyszer…


A cikkben említettétek, időközben az OGC céggé szerveződött, gondolom ebben az esetben már mindenképpen szerették volna papíron is rögzíteni a tulajdonosokat és a cégben tevékenykedő munkatársakat. Személyetek és az általatok elkészített oldalak milyen minőségben kerültek fel az OGC céges étlapjára? Milyen terveik voltak veletek, illetve milyen feladatokat szántak nektek?

HeNtEs:
Igen, ahogy említettem a tervek megvoltak, csak a hajlandóság nem. Mi mint tulajdonosok léptünk volna be és apportként a motorunkért kaptuk volna azt a pár százalékot. A feladatunk, a munkánk és az ezekért járó juttatásunk mi lett volna, azt senki nem tudta. Ez persze jellemző is volt az OGC-re akkoriban, hiszen az álmokon túl konkrétumok nem voltak. Bár voltak hírezők, akik kaptak pénzt, mi nem tartoztunk közéjük, hiszen „nektek ott a 10% a cégből mi kell még?” szöveggel elég egyszerűen lerendezték a dolgokat, mikor még cég sem volt. Ez mondjuk úgy nem esett jól, de ezt is nyeltük bízván, egyszer majd tényleg lesz ebből valami.

GeRgO: Nem tudjuk biztosra, hogy céggé változott, egyszer szólták el magukat ez ügyben, csak nem verték nagydobra. Mint tulajdonos tök jó lett volna, ha nem más zsebét tömöm még akkor is, értsd legalább 50%-a miénk lehetett volna a cégnek.

Persze zsebtömésről szó se volt, Papszi tervei szerint napi 20 ezer látogató kellett volna és akkor elindult volna hatalmas marketing kampány, és jöttek volna nagy hirdetők. Persze… Mi többet kerestünk azzal, hogy kitettük a Google hirdetéseket, pedig nem abból megyünk nyáron üdülni az biztos.

Ez nagy konfliktust szült, ők nem akarták, hogy kitegyük a hirdetéseket, mi az hogy pénzt keresünk azzal amit csinálunk. De a papírozásra nem voltak hajlandóak, mert mi nem vagyunk fontosak az OGC számára, úgy döntöttünk, számunkra pedig az OGC nem fontos, akkor visszük a motort vissz az eredeti helyére és csók.


„Az ogécé tehát úgy működik belülről, hogy Te dolgozol ott ingyen majd, amikor bejelented, hogy neked eleged van a robotból és kilépnél, akkor azt mondják jól van menjél. Amikor pedig bejelented, hogy amit építettél vinnél, akkor beközlik, hogy az már nem a tiéd. Ha pedig felpendíted, hogy szeretnéd papíron bebiztosítani a helyedet az ogécében akkor a válasz bizonyára negatív lesz.” Mi történt pontosan köztetek és az OGC között, saját szavaitokkal, tömören.

HeNtEs: Tömören röviden, aki elolvasta eddig az interjút és nem aludt el összefoglalnám az eddigieket. Megcsináltuk a CS2HU v2-őt 2007 áprilisára à megjelent az Papszi az OGC ötletével à elkezdett domaineket felvásárolni à elkészítettük a domainekre GeRgO-vel az oldalakat à átraktuk a motort és minden tartalmat Papszi szerverére minden papírozás nélkül a bizalom jegyében ( a nagy hiba) à több nézeteltérés adódott köztünk, véleményünk szerint ketten csináljuk az OGC rendszerének tetemes feladatait miközben közben mások kapnak ezért juttatást, erre a válasz mindig az volt, hogy nem vagyunk Ventrilon és így nem lehet minket elérni à a CODO indulásánál problémák voltak à2007 decemberében felkerestem Papszi-t, hogy papíron rendezzük le a dolgokat à erre Papszi nem volt hajlandó és kijelentette, hogy velünk nem lehet együtt dolgozni à2008 januárjában egy árajánlatot lobogtatva találkoztunk Papszi-val, aki nem fogadta el és kijelentette, mivel az ő szerverén van tárolva minden így mindent őt illeti meg à jogi út (mivel az állítása komolyan ütközött a hatályos szoftvertörvényekkel) à megállapodás (ennek részleteit hiába kérdezné bárki szerződésben tett titoktartási kötelezettségeinknek eleget kell tennünk). THE END

GeRgO: Ez így volt. Talán egyetlen eset volt, amikor azt mondtam, hogy tényleg hagyjuk a pékbe az egészet. Ez akkor volt, mmikor megtudtam, hogy a Battlefield domaineket Papszi a hátam mögött kisajátította. Ugyanis még én beszéltem le a tulajdonosával, hogy átadja a domaint az én nevemre ingyen és bérmentve. Azóta nem tudom, hogy került hozzá. Ez egy nyílt hátba késelés volt a részéről.


Mely oldalak maradnak a kezetek alatt a jelenlegiek közül?

HeNtEs: Oldalakról nem beszélhetünk, hiszen a megállapodásban lemondtunk a szoftverről így csak az maradhatott meg, ami valóban a mi tulajdonunkban volt vagyis a counter-strike2.hu domain és a lamas.hu domain. Ennyi.

GeRgO: Igen a szoftvertől megváltunk ezzel a használattól is, így mi azt nem használhatjuk. A domainek pedig Papszi felvásárlási mániájának áldozatai lettek. Még ha üresen is állnak, és közösségek halnak ki emiatt. Lásd pl. Battlefield.hu.


A régi CS2HU oldalán egy névtelen hozzászóló érdekes kérdést tett fel, ennek a lényege, hogyha minden munka a ti kezetek dicséri akkor miért nem tudtátok megmenteni az összes oldalt, így például a hl2hu-t sem. Ezek szerint jogi úton sem sikerült megszerezni az oldalt, ez a kérdés ellentétben áll néhány eddigi ténnyel, mégis született bármiféle szerződés, illetve anyagi megállapodás?

HeNtEs:
Ahogy említettem titoktartási kötelezettségünknek eleget téve nem mondhatunk semmi konkrétat. Két út közül kellett választanunk az egyik három hónap alatt lejátszható volt, míg a másik bár jobban kecsegtetett, évekig is elhúzódhatott volna, addig pedig nem akartuk, hogy például a CS2HU szüneteljen. Így választottuk a rövidebb megoldást, melynek eredményeképpen a többi oldaltól kénytelenek voltunk ellépni és átadni mindent, és ezzel valóban magukra hagyva az ottani közösségeket. A CSS tábora volt messze a legmagasabb ezen közösségek közül, tehát ezt igyekeztünk megmenteni elsősorban. A jogi vita abból adódott, hogy adott volt egy szoftver, amit mi írtunk azonban a hozzáférésünket kitiltották róla, ez elég tiszta volt az ügyvédek számára, de nem volt időnk éveket tölteni ezzel az üggyel így lépnünk kellett, aminek következtében bár mi rosszul jártunk több ezer olvasó biztosan hogy nem. És ha még nem is érzik ezt, hamarosan garantáltan vidámabb fejet fognak vágni.

GeRgO: Jó, Henti komolyan veszi ezt a titoktartási dolgot, ami igaz is, tehát hogy milyen feltételek közt történt, ami történt, erről nem is nyilatkozunk, de tény, hogy a szerzői jogot kihasználva csúnyán elbánhattunk volna az OGC-vel, de tényleg megér ez pár év huzavonát, mikor fél év alatt, ha akarunk, olyan rendszert rakunk össze mely különb annál?

Felmerült a fórumban a kérdés, hogy mi van az adatbázisokkal. Nos, ez már kicsit nehezebb téma, hisz az adatbázis mindenkié és senkié, nem eladható, hisz azt Ti olvasók generáltátok. Így az nem képezte semmilyen szerződés tárgyát, és ha akarnánk, akkor visszarakhatnánk a mentéseinkből a híreket, de ezt nem biztos, hogy akarjuk, majd kiderül.


Számomra teljesen érthetetlen Papszi miért nem áll ki a közösségek elé és tájékoztatja őket a változásokról, fejleményekről. Miért kell mindig Adrikát, illetve egyéb szerkesztőket felkérni erre a feladatra? Miért nem vállalja a nagyközönség előtti szerepvállalást?

HeNtEs:
Papszi kinevezte Adrikát az OGC médiaarcának és szóvivőjének egyaránt, ezért látod őt mindenhol. Tudod, amikor már te sem hiszel 100%-osan abban, amit teszel jobb, ha küldesz magad előtt egy bábut, mert ha szar van, akkor a bábút eszik meg a sakálok, mint látod Adrika is kapja a sarat rendesen. Egyéb szerkesztők kapcsán pedig gondolom Adrika barátjára Sancira gondolsz, akinek szerepét az interjú elején már pletykálásokból letisztáztuk. Papszi szemében azért is voltunk mi problémásak, mivel minket nem tudott úgy irányítani, mint például az említett két személyt. Jobb dolgunk is volt annál, hogy úgy ugráljunk a semmiért, ez nagyon nem tetszett neki. Persze ha hajlandó lett volna papírozni dolgokat, akkor mi is máshogy álltunk volna hozzá a dologhoz. De ez nem így lett, tehát maradtak a könnyen irányítható, naiv emberek körülötte, akiket biztosan arra tud majd buzdítani, hogy ugorjanak a kútba… és azok biztosan ugranak is.

GeRgO: Ez egy jó kérdés, Papszi végig csöndes társ akart maradni, hisz úgy nem tudsz mit elrontani nem igaz? Ha én a hülyét j-el írom egy cikkemben akkor kapom a sarat, hogy én egy fogalmazni nem tudó bunkó vagyok. Hadd csépeljék egymást, addig is látogatják a „termékét”.

Én azért sajnálom Sancit, de ugyan akkor haragszom is rá, ahelyett hogy hálás lett volna nekünk hátba késelt ő is. Sanci döntött és így akkor lesz új és jobb oldala a CSHU-nak, ha Papszi úgy dönt, hogy lehet.

Felszabadultan építünk Hentivel egy új világot, ami az ilyen ármánykodásoktól már sokkal messzebb lesz, mivel a közösségért valóban tenni akaró emberek érdekeit tükrözi, nem pedig egy ember végletekig unalmas álmodozását.


Nem gondoljátok, hogy a felmerült problémák magát a CSHU vezetőit is meglepték? Miután publikálták az OGC közleményét meglepetten tapasztaltam kérdésüket, miszerint melyik oldalnál folytatom, folytatjuk tovább munkánkat. Felvetődik a kérdés, sem ők sem az OGC nem tudott arról, hogy folytatjátok a munkát, illetve kaptatok tőlük bármiféle visszajelzést ezzel kapcsolatban?

HeNtEs: Nem voltunk beszélő viszonyban velük, így valószínűleg a legjobbra számítottak, hogy eltűnünk a föld színéről szépen csöndben. Ha erre számítottak azt kell mondjam nem jött be, hiszen a CS2HU-t mint oldalt gyermekemnek tartom, hiszen az én és testvéreim eszement agymenése folyamán született meg poénból (és a CSHU bosszantása céljából) és most nézd meg mi lett, ez már nem vicc. Hogyan mondhatnám, hogy itt a vége a CS2HU-nakm az nem lenne jó vicc.


A folytatásról kapcsolatban, tízes skálán hány métert fog esni állunk az új CS2HU láttán?

HeNtEs: Annyiból szerencsés helyzetben vagyunk az új oldallal kapcsolatban, hogy tudjuk mit akarunk és tanultunk az előző rendszer hibáiból és a rengeteg olvasói visszajelzésből. Nekem nagyon tetszik bár ez ugye szubjektív, szerintem az új rendszer megszokható, és ha valaki megszokta sok örömét leli majd benne biztosan.

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 4357
 
1926
 
 
 
kép 4655
 
1423
 
 
kép 4473
 
3954
 
 
 
kép 1630
 
1743
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu