Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
Interjú 2010. október 18. 0 hozzászólás
 

Nos igen, egy különleges hal akadt a horgomra. Nem minden nap lehet interjút olvasni a TotalGaming frontemberével, de a mai egy ilyen nap. Nehéz dolgom volt, ugyanis ki kellett elégítenem az olvasók

teadelutan

Nos igen, egy különleges hal akadt a horgomra. Nem minden nap lehet interjút olvasni a TotalGaming frontemberével, de a mai egy ilyen nap. Nehéz dolgom volt, ugyanis ki kellett elégítenem az olvasók kíváncsiságát. Remélem ez sikerült és jó kérdéseket tettem fel. Ha mégis hiányosságot tapasztaltok, akkor az interjú végén megoldást találtok erre. A válaszokban rejlik a megoldás például a TotalHosting problémáira, képet kaphattok a TotalGaming jövőbeni terveiről, említést teszünk a TGL-ről, de a konkurenciához fűződő viszonyt sem hagytuk szárazon. Mindemellett sok más kérdésemre is válaszolt HeNtEs és ez egy igen terjedelmes interjút eredményezett. A múltkorihoz hasonlóan jó olvasást kívánok mindenkinek!
HeNtEs interjú olvasása
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: saxxo


Szia Hentes! Ezt a nevet már biztosan mindenki ismeri, de szerintem a monitor mögött ülő embert már annál kevésbé. Éppen ezért mondanál pár szót magadról?

Szia Saxxo! A nevemet már inkább talán csak az öregebbek ismerik, hiszen egy ideje inkább a háttérben mozgolódom, nem a tűzvonalban. Magamról annyit, hogy 29 éves vagyok, Óbudán éldegélek, ha pedig meló akkor webfejlesztéssel és grafikával foglalkozom, éjjel-nappal. Többek között ezen oldal is viseli kezem nyomát több helyen. Szerepemet tekintve pedig a TotalGaming egyik alapítója és tulajdonosa is vagyok. Emellett korábban többek közt az én nevemhez is volt köthető a CS2HU megalapítása és fejlesztése, illetve az OGC megalakulásában is igen nagy szerepet játszottam. Jelenleg LAMAs-os vagyok, de mindig is az voltam immáron 8 éve, ha játék akkor pedig minden evés ami FPS (kedvencek: CSS, DODS, COD5, HL1, BF2), de mostanság leginkább BFBC2. Dióhéjban ez lennék Én, és így talán helyére is raktuk azt a kérdést, ami a cím alapján biztosan sokakban felmerül hogy „ki a tököm az a HeNtEs?"

Ahogy azt mondtad a TotalGaming Kft. vezetőségének tagja vagy. Mikor kerültél kapcsolatba az elektronikus sporttal?

Pontos dátumot nem tudok, az biztos, hogy 2004-ben a Source-os hírek megjelenésével regisztráltam a counter-strike2.hu domaint, ami eleinte inkább csak általános dolgokkal foglalkozott a CSSource keretin belül. Aztán persze eljött az idő, hogy elkerülhetetlenné vált az e-sportos hírek megjelenítése lévén a Source közösség elkezdett komolyabban versenyezni, ekkor tájt kezdtem én is komolyabban foglalkozni a kérdéssel. Tehát a helyes válasz: olyan öt évvel ezelőtt.

Én ugyan években mérve is sokkal kevesebb ideje foglalkozom ezzel, de arra azért emlékszem és mondtad is, hogy mikor még a régi LAMAs aktívan játszott, akkor ott is fontos szereped volt. Te akkoriban profi szinten akartál játszani a csapattal, vagy akkor is a hobbidat jelentette csupán?

Profi szinten soha nem akartam játszani, én valahogy mindig előbbre helyeztem, hogy inkább a közösségnek segítsek épülni szépülni minthogy aktívan játszogassak és azzal üssem el az időt. Ebből kifolyólag bár pár war-on részt vettem, inkább mindig a publicon lehetett / lehet velem találkozni. Amikor szabadidőm volt, azt war helyett inkább cikkek írására fordítottam.
A LAMAs-t alapvetően GeRgO-vel és Sviktorral alapítottuk, de nem azért hogy csinálunk egy profi e-sport csapatot, hanem, mert akkoriban elkezdett a baráti társaság erősebben rákapni az FPS csapatjátékokra és meg akartuk különböztetni magunkat a Scoreboard-on. Számunkra ez mindig is szórakozás volt, és büszkék is vagyunk rá, hogy még mindig együtt játszunk és ha LAMAs, akkor mindig ugyanazok a nevek tűnnek fel a célkeresztben. Emellett persze voltak / vannak próbálkozásaink, hogy a LAMAs-on belül tartsunk az e-sportal komolyabban foglalkozó squadokat, így juthatott el a LAMAs több LAN-ra is ahol persze a dobogót soha nem fenyegette a team mégis büszkék voltunk rájuk, mert ott voltak, legutóbb például a BECUP-on.
Tehát a LAMAs inkább a sört fogyasztja, mint a frageket lévén nap mint nap találkozunk összejárunk, de ha publicról van szó akkor is feltűnünk itt-ott hordákba verődve.


Ikerségben

Egy időben mindennaposak voltak a cikkeid, mindenki nagy örömére, azonban mára már ritkaság számba megy egy általad publikált iromány. Mi ennek az oka, miért vonultál háttérbe?

Ez egy kicsit összetettebb kérdés, hiszen több oka is van annak, hogy a háttérben maradok. Első ok, hogy komoly felelősség teljesebb állásban vagyok, ami ugye nyolc órát alapból elvesz az életemből. Emellett a TotalStudio-val is viszünk számos projektet, amik szintén sok időt vesznek el az életemből, és ha mindez még nem elég ott van a családom, akikkel szintén foglalkozni kell, ha akarok vacsorát mikor haza megyek :).

Összességében tehát egyre kevesebb időm maradt a komolyabb cikkek megírására arról nem is beszélve, hogy az utóbbi időkben inkább mindenki csak megszólta az írásaimat (illetve a többi szerkesztőét is, mert elkezdett a szar is ízetlen lenni mindenkinek), nem pedig örültek neki, mint a régi szép időkben.

A gazdasági válság hatására olyan dolgok mentek tönkre a világba leginkább, amikre azelőtt építkeztünk, így az e-sportból nagyon komoly pénzeket vontak vissza, hiszen amolyan „luxus" számba megy, ebből kifolyólag a minőségi játék is alább hagyott. Egyelőre ezek miatt leraktam magam takarékra és csak akkor írogatok, amikor valóban időm engedi.


Szerelemben

Sajnálod, hogy nincs időd már a hírírásra, vagy inkább örülsz neki? Esetleg tervezed, hogy visszatérsz egy-egy cikk erejéig?

Persze hogy sajnálom, szeretnék ismét 20 éves lenni, de ez nem így megy, több mint 11 éve játszom aktívan és valószínűleg sose növöm ki, és az online médiában is több mint hat évet aktívan írogattam, és amit megszokott az ember az hiányzik, de valamit valamiért. Valószínűleg az írást sem fogom sose abbahagyni, gyártok cikkeket, híreket, ha időm engedi, bár mostanában a játékon túl azért jobban mozgatnak a szakmai cikkek és írások, de ettől függetlenül persze nyomon követem amennyire tudom, hogy mi zajlik a gamer világban.

Igazán hatalmas nagy naponta cikkezős visszatérést nem tervezek, szeretném, ha a fiatalok maguk látnák be, hogy egy közösség semmit nem ér olyan emberek nélkül, akik önfeláldozóan képesek tenni valamit a többiekért. A Source-osok szerintem nagyon jól tudják miről beszélek, holott tudom jól, hogy ez már egy más világ felnőtt pár generáció és igen érdekes értékrenddel vannak néhányan megáldva.

A jövőben szeretnék még inkább a háttérből irányíttatni és egy új nagyobb projekt keretein belül ismét nyújtani valamit a haza közösségek és a hazai esport számára.

Ez nagyon titokzatosan hangzik, nem árulsz el egy kicsit többet erről?

Túl sokat nem akarok elárulni, az egyik nagyobb projektről már mindenki tud, hiszen a TGL be lett jelentve, bár a szeptemberi indulás picit csúszik, de lássuk be itthon még nem volt olyan online verseny, amely fél millió forintos összdíjazással kecsegtetett. Egy ilyet összehozni nem kis munkát igényel, ezért van ez az aprócska csúszás is.

A másik projekt egyelőre maradjon még titok, egyelőre annyit érdemes tudni, hogy a cég komolyabb változásokon megy át az év végéig, ennek a változási hullámnak az első részéről már biztosan sokan értesültek, ha fellátogattak a totalhosting.hu oldalra.

Tagadhatatlanul a legmeghatározóbb hosting cég volt hazánkban a TotalHosting. Ezt már önmagában a megalakulásánál csatlakozott OBiNet és FGC hosting is biztosította. Most mégis kivonul a hosting háborúból. Mi vezetett idáig, miért szűnik meg a TotalHosting?

Az okok között leginkább a piac átalakulása volt a mérvadó, illetve egy döntés, amiben a tulajdonosok úgy döntöttek túl sok erőt és energiát emészt fel a cégben a hosting üzemeltetése. Semmiképp nem akartunk egyszerűen lezárni a rolót, ezért mindenképp egy trónörökösben gondolkoztunk. A végén a clans.hu csapatára esett a választás, akik egy az egyben viszik tovább az üzletet, természetesen immáron a saját falaikon belül. Ezen döntésünkkel hatalmas felelősséget adtunk a kezükbe, hiszen a hazai hosting piac több mint 50% fogják birtokolni, így lehetőségük lehet a térség legnagyobbjává és remélhetőleg legjobbjává válni. A hazai piacon négy nagy hosting volt eddig elérhető, köztük a TH volt a legmagasabb port számmal rendelkező. Azt tudni kell, hogy a magyar piac kicsi négy ekkora hosting számára, aminek eredményeképpen egy eltorzul árverseny indult meg, így szükségessé vált a piac átalakítása, és ezt a lépést meg kellett tenni, megtettük.

A Clans.hu mellett sok érv szólt, így a tárgyalások végén úgy éreztük biztos kezekben lesznek bérlőink. Szerintünk megvan bennük a lelkesedés és az erő és a szaktudás, hogy elérjék céljaikat és minőségi játékszervereket biztosítsanak mindenkinek, a lehető legjobb áron. Természetesen a TotalGaming teljes válaszélességgel mögöttük lesz és mindenben, amiben tudunk segíteni is fogunk nekik. Remélhetőleg egy olyan hosting jött most így létre, amely európai színvonalú játszóteret tud nyújtani a hazai játékosoknak.

A hosting kiléptetésével a TotalGaming Kft. is átalakul az év végéig mint, ahogy azt már említettem. Ez az átalakulás mind tulajdonosi átalakulást mind valószínűleg névváltást is hoz a cég számára. Sokkal inkább előtérbe helyezzük a hosting helyett magát az online médiát tehát a TotalGaming oldalcsoportot, illetve a webes üzletágunkat is a TotalStudio-t. Cégünk tehát megújul jövőre és ennek kapcsán biztosan sokan boldogak lesznek majd, a tervünk legalábbis ez.


Pókerben

Mennyiben fogja ez érinteni az olvasókat? Fognak számottevő változásokat látni, tapasztalni, vagy próbáltok minnél kisebb port felkavarni ezzel?

Az olvasóknak azon részét fogja érinteni, akik tőlünk rendeltek szervert, mert ezentúl őket a clans.hu fogja istápolni. A többiek semmit nem fognak észrevenni az egészből. Port semmiképp nem akarunk kavarni, felesleges értelmetlen vitákba találgatásokba meg különféle pletykákra alapot adni. Üzleti döntés született, ami csak és kizárólag a hosting üzletágunkat érintette. Igazán számottevő változás kicsit később lesz, de az pedig már inkább olyan lesz, aminek talán mindenki örülni is fog, mint ahogy említettem is már.

Térjünk vissza egy kicsit a te munkásságodra. Mi motivált abban, hogy a játékos közösségekkel foglalkozz? Lebegett a szemed előtt valaha is a profit?

Nem, profit nem lebegett előttem soha, mindössze szerettem volna tenni valamit, és az évek be is bizonyították, hogy jól gondoltam, ebből milliomos se leszek soha Ezt tehát csak szívvel lélekkel lehet csinálni, mert megfizetni valószínűleg soha senki nem fogja, legalábbis egy jó darabig még biztosan nem.

Persze már az is nagy haladás, hogy odáig el tudtunk jutni, hogy néhány szerkesztő kapogasson néha ezt azt, ami nagy haladás lévén amikor én kezdtem ezt a szerkesztősdit, akkor még egy- két köszönömmel kellet beérni, pedig de jó lett volna kapni egy-két játékot vagy egy kis sörpénzt. De mint ahogy említettem engem nem ez hajtott, tehát alapvetően nem is hiányzott a honorálás. Elvoltam, csináltam és örültem, hogy sokaknak tetszik, nekem az pont elég volt, a jövőben pedig továbbra is ezen az állásponton leszek az biztos.

Egy kicsit komolyabb témát érintve rá szeretnék térni az OGC és a TG kapcsolatára. A régiek tudják, hogy valaha az OGC és a TG egy és ugyanaz volt, illetőleg a TotalGaming mint olyan nem létezett. Mi volt a kiváltó oka annak, hogy egy konkurencia létrehozására adtad vagy adtátok a fejeteket? Másképp fogalmazva, miért született meg a TG?

Ez már valóban sokszor sok helyen előkerült, de akkor essünk neki még egyszer. Eleinte GeRgO és Én építettünk különféle játékos közösségi oldalakat, counter-strike2.hu, half-life.hu, lamas.hu, majd előkerült ToRtura, egy ötlettel, hogy csináljunk rendszert az oldalakból. Ezt Mi meg is csináltuk ők adták a helyet, meg a domaineket mi pedig felépítettük az oldalakat és nap mint nap híreztünk dolgoztunk rajta, aztán eljutottunk odáig, hogy céget kellene csinálni az egész mögé, ez lett volna az OGC Kft. Azonban ekkor beközölték nekünk, hogy velünk nem lehet együtt dolgozni és jobb lenne ha mindent, amit eddig építettünk hátrahagyva elhúznánk a sunyiba. Pedig mi csak az OGC Kft papírjain szerettük volna tulajdonosként látni magunkat, ahogy azt korábban több ízben megbeszéltük, és amire kezet is ráztunk. Ez tehát nem következett be maradt a jogi úton történő egyezés mi pedig nem akartunk abbahagyni, mert túl sok energiát raktunk bele addig.

Ekkor jött a képbe az ObiNet, akik éppen az FGC bekebelezésére készültek és így hárman leültünk, nálunk kézben volt a TotalGaming projektterve, hat hónapos nulláról felépítési ütemtervévvel együtt, ők pedig hozták a hostingokat és a további ötleteket. Heteken belül megalakítottuk a céget, ahol már tulajdonosként szerepeltünk Mi is Ők is és érezhető volt, hogy igen így néz ki egy gerincesen működő társaság. Ez volt tehát a TotalGaming kezdete, és végre GeRgO-vel is úgy érezhettük itthon vagyunk otthon, van ismét értelme csinálni...

Ez persze már egy régi történet, amiben már a szereplők is mindkét oldalon változgattak, sokan még mindig egymásnak feszítik a konkurenciát, pedig azt már nem mi szítjuk, hanem inkább a tudatlan olvasók. Nyilván nem kell, hogy szeressük egymást, de ettől függetlenül mi jól elvagyunk és ők is, vannak persze néha túlkapások, de hát istenem ettől még nem dől össze a világ mind a TG mind az OGC éli a saját életét attól függetlenül, hogy olvasóik 80%-a ugyanazokból tevődik össze. Mi nem szándékozzuk abbahagyni, hiszen ha másra nem is programozási gyakorlatnak mindenképp jó a TG fejlesztése és amíg vannak olvasók akik kíváncsiak a nagyvilág híreire, addig mi nyomni is fogjuk nekik.


Irányban

A szétváláskor mégis úgy alakult, hogy a TG a source-ot részesíti előnyben, míg az OGC az 1.6-ot, ha csak a Counter Strike játékot nézzük. Miért történt ez így, esetleg történt valamiféle megállapodás az OGC és a TG között?

Nem történt ilyen fajta megállapodás szerettünk volna mindig a legfrissebb verziókra koncentrálni minden játéknál így a Counter-Strike kapcsán is. Voltak persze meg néha szoktak lenni 1.6-os hírek, de mélyebben nem akarunk foglalkozni a témával, mert nem sok értelme van, mindkét oldalcsoport azt csinál, amit akar nincs közöttünk megállapodás semmi kapcsán.

Ugyan már nem tevékenykedsz olyan aktívan szerkesztőként mint régen, de azért a közösségre elég nagy a rálátásod. Ezért aztán téged sem kíméllek meg ettől a kérdéstől és továbbra is keresem a választ arra, hogy a mostani közösségek miért lefelé haladnak a lejtőn? Mi változott pár évvel ez előtthöz képest?

Sok minden változott a régi időkhöz képest, anno amikor elkezdtem foglalkozni komolyabban ezekkel a témákkal itthon két online FPS játékot játszottak az emberek CS-t és COD-ot, nem voltak alternatívák, ezekkel játszott mindenki. Manapság már annyi játék van, hogy felsorolni is nehéz, egyre kevésbé beszélhetünk CS-s COD-os vagy más közösségekről, hiszen régen aki egy ilyen közösséghez tartozott az gyakorlatilag mással nem is játszott. A mai fiatalok már igazi multigamerek, játszanak mindennel, amivel csak lehet, ebből kifolyólag igazán komolyan egyik játékra sem fordítanak annyi időt vagy energiát, így pedig egyértelművé válik a kérdésedre a válasz.

De ez nem csak itthon van így hanem külföldön is. Alapvetően a játékok sokasága hígította fel ennyire a színvonalat, de másodlagos okként nyugodtan felhozhatjuk, hogy alapvetően nincs is komoly értelme sok energiát fecsérelniük a játékba a srácoknak, hiszen trendi lett azt hinni egy időben, hogy ebből meg lehet élni és persze az első pofon után rájöttek, hogy nem ebből nem lehet. Itt már csak azt nem értem, hogy miért nem képesek úgy játszani, mint mi régen, mi nem a pénzért a sikerért a csillogásért játszottunk, hanem hogy ismerjenek miket, és tudják van egy állandó korrekt csapat. Manapság csak a pénz pénz és a pénz... erről szól a fiatalok élete és akárhányszor kapnak egy pofont az élettől máris a másik irányba indulnak, így hát a közösségek szépen lassan átalakulnak, és tele lesznek reményvesztett fiatalokkal, ami korántsem szívderítő látvány.


Strandolásban

Harmadik okként pedig felhozhatjuk azt a teljesen általános direktívát miszerint egy közösség lekicsinyített mása egy őt magába foglaló nagy közösségnek, jelen esetben Magyarország társadalmának. A játékos közösségekben ugyanaz folyik mint az egész országban, magyarokból áll és ugyanúgy fújtatnak, elégedetlenkednek, és fúrnak mindenkit mint a közéletben. Ez van, sajnos felvett a magyar egy érdekes stílust, ami a legkevésbé nevezhető kulturáltnak... ez pedig kicsiny játékos közösségeinken is meglátszik, az eredményét pedig szerintem Te is látod, különben nem kérdezted volna meg.

Úgy gondolom egy kérdést mindenképpen megér maga a TGL is, annak ellenére, hogy minden fontosabb információ a bejelentés hírében megtalálható. Mi a célotok ezzel? Csak a magyar játékosokat szeretnétek ösztönözni a játékra, vagy külföldi csapatokat is vártok? És ha már itt tartunk, mikorra várható a TGL oldalának megnyitása?

Igen a TGL mindenképp megérdemel egy fejezetet. Akik ismernek minket, azok tudják, hogy mindig megpróbáltunk valami újat, nagyot lerakni az asztalra. Az országban elsőként juttattunk be számítógépes versenyt a Sportarénába, ami fantasztikusan sikerült is. Aztán megpróbáltunk összehozni egy olyan LAN-t ami egy fesztivállal lett volna összekötve, ilyen se volt még itthon, de lévén itt már nem csak mi diktáltunk, sajnos nem jött össze, most pedig itt az ország első olyan online versenye, ahol gyakorlatilag aprópénz befizetése mellett fél millió forint körüli összdíjazásra lehet számítani, otthon kényelmesen a gép elől játszva. Ismét egy úttörő vállalkozás, amibe belevágtunk és reméljük mindenkinek tetszik is majd. Első szezonban mindenképp a magyaroknak szeretnénk imponálni így az oldalt sem fogjuk külföldön promózni, és az angol nyelvet sem aktiváljuk be. Ez leginkább a nép nyomására történt, de látván a BECUP-os eredményeket meggyőződtünk arra, hogy egyelőre a magyar csapatok nincsenek felkészülve, hogy ide vonzzuk a külföldieket, annak, pedig nem sok értelme lenne, hogy a nyeremények ismét külföldön landoljanak.


Munkában BECUP2010

Célunk a ligával, hogy kicsit megbolygassuk az állóvizet és kikényszerítsük a csapatokból a színvonalat. Nagyon szigorú szabályok vonatkoznak majd a team-ekre és a játékosokra is. Szeretnénk, ha legalább pár csapat komolyabban gondolná a játékot és azt, hogy nem kell rögtön az első kudarc után falnak menni. Itthon de még a környéken sincs olyan liga ahol nyereményért lehetne játszani tömegesen magyarok számára, mi viszont megteremtjük ezt a helyet, itt már csak a játékosokon múlik majd, hogy élnek a lehetőséggel vagy nem, még ha egy picit jobban össze is kell majd szorítani a fogukat.

Mi a helyzet a TotalGaming lapcsaláddal? Említetted, hogy hamarosan változtatások következnek be, ezzel egy időben várható egy új, esetleg másképpen felépített weboldal?

Az túlzás, hogy egy időben de várható, persze mindig mondjuk és fenyegetőzünk, hogy jön a v1 viszont mi is csak emberek vagyunk és pont annyit van időnk foglalkozni a fejlesztéssel, amennyi szabadidőnk van. Továbbra sem fizet nekünk érte senki, hogy kész legyen, és közben persze élnünk is kell valamiből, tehát kezeljük tényként, hogy jön egy új valami, de arról nem árulok el semmit, hogy ez mit takar.

Térjünk át a csapatfrontra. Soha nem volt a TotalGaming-nek csapata. Miért döntöttetek úgy, hogy most ezen változtattok?

Külső nyomás hatására! :) Szerettünk volna egy csapatot felkarolni, holott tudjuk, hogy ez nem olyan egyszerű dolog. Korábban is szerettünk volna, csak ugye nagyon nehéz volt olyanokat találni, akik eltökélten képesek játszani és akarnak is tenni valamit. Ezután belevágtunk lévén egy próbát megér, és majd meglátjuk mi lesz. Bízunk benne, hogy sok szép eredményt gyűjtenek majd össze a srácok, de ez egyelőre még a jövő zenéje.

Lassan elérkezünk az interjú végéhez, de semmiképp nem szeretném befejezni anélkül, hogy a jövőbeni terveidre ne kérdeztem volna rá. Mit gondolsz meddig fogsz még ez esports-al foglalkozni?

Ez egy igen nehéz kérdés, hiszen a jövő kiszámíthatatlan, alapvetően úgy gondolom, hogy addig fogunk ezzel foglalkozni, amíg nem látunk mögöttünk valakit, akinek ezt az egészet egy az egyben át tudjuk adni. Legyen szó egy valakiről, vagy egy egész csapatról. az mindegy, olyan emberekre gondolok, akikben megbízunk és látjuk bennük azt a fajta lángot, ami bennünk is ég. Nagyon kevés ilyen ember van erre rájöttünk az évek során, de azért jó pár huszon évesben azért meg-meg található ez a reménysugár, amikbe mi kapaszkodunk, aztán majd meglátjuk Mi lesz. Továbbra is hobbiként tekintünk arra, hogy kiszolgáljuk a közösségeket, és általában egy hobbit nem szokott csak úgy feladni az ember, így maradunk csináljuk és keressük a következő generációban azokat, akiknek egyszer ezt az egészet tokkal vonóval átadhatjuk.

Szerintem ez egy megnyugtató válasz volt a közösség számára. Én úgy gondolom, hogy végszónak is megállja a helyét, de természetesen ha belédfolytottam valamit, akkor itt az alkalom, hogy tudasd az olvasókkal. Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre!

Ne viccelj, én köszönöm, hogy itt lehettem! Remélem sikerült mindenre választ adnom, amire nem azokat a kérdéseket nyugodtan írjátok be hozzászólásba és válaszolok, amire csak tudok! Üdvözlet!

Ahogy HeNtEs is említette, ha kimaradt valami fontos dolog, ami érdekelne titeket, írjátok le nyugodtan hozzászólásba. Ha elegendő mennyiségű kérdés gyűlik össze, akkor egy külön cikkben lesznek publikálva a válaszok, ha csak 1-2 kérdés jön, akkor valószínűleg itt a hozzászólásokba találjátok majd meg a választ.

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Ezt a cikkünket olvastad már? close
Szerintünk ezek a legjobb CS2 pályák
A Counter-Strike-sorozat pályái több mint 20 év távlatából a videojátékok ikonikus helyszíneivé váltak, nem is beszélve a versenysport történelméről. Ma az 5 legjobb CS2-es pályát vesszük sorra.
0 hozzászólás
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 283
 
1996
 
 
 
kép 3348
 
1577
 
 
kép 4796
 
2425
 
 
 
kép 4737
 
1496
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu