Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
Külföldi scene 2012. október 28. 4 hozzászólás
 

Kissé furcsa, már-már meglepő nyilatkozatot közölt saját honlapján az mTw ma este negyed 9-kor, melyben mesébe illően ecsetelik az elmúlt hónapok eredményei mögött álló hátráltató tényezőket. Szó esik a CSGO csapatban megforduló játékosokról és azok távozásáról, valamint az egyes megmérettetéseken való negatív szereplésről is. Lássuk.

A történelemben talán egyedülálló ez az eset, melyben egy szervezet az utolsó szalmaszálba is kapaszkodik és megpróbálja tisztázni, hogy miért is szerepelt rosszul csapata. Az Európa mTw-é tehát a „megtiszteltetés”, mely egy kissé… De inkább nem folytatom a mondatot, legyen inkább a Ti dolgotok az, hogy a lenti sorokra reagáltok és elmondjátok a véleményeteket.

Az mindenesetre tiszta, hogy mind a török felmenőkkel rendelkező Anil „cLy” Gülec, mind pedig a Anglia 4Kings-ből érkező Aaron „AaroN” Hemmings is távozni kényszerült az mTw Counter-Strike: Global Offensive felállásából, valamint az mTw is távozott, méghozzá az ESL Pro Series-ből, hiszen úgy vélik, hogy a maradék két láncszem megtalálásához elengedhetetlen a nyugodt környezet, melyet egy esetleges fontosnak titulált verseny nem engedné meg.

Íme tehát Andre „nooky” Utesch, Joshua „steel” Nissan és George „hudzG” Hoskins közös nyilatkozata:

Az utóbbi néhány hónapban probléma problémát követett, melyek következtében több kiábrándító eredmény is született, példának okáért elég csak az ESWC-kvalifikációt és a szerény ESL Pro Series szereplésünket megemlítenünk. Lehetetlen küldetésnek bizonyult egy tökéletes és stabil csapatot kreálnunk, amit mindnyájan szerettünk volna, és most eljött az idő, hogy a publikum előtt tisztázzuk az idáig vezető problémákat.

weber

Amikor a csapat először állt fel a weber, rdl, steel, hudzG, nooky felállással, már akkor is volt néhány szembetűnő probléma weberrel. Még visszakanyarodva a 2011-es ESWC-hez, már akkor is problémák akadtak a lojalitásával, a koncentrációjával, és a csapathoz való hozzáállásával. A bootcamp és néhány hivatalos mérkőzés során is jóformán végig a barátnőjével chatelt facebookon vagy steamen. Ám ha éppen nem volt elfoglalva az említett szerelmi ügyeivel, akkor a csapat egy tagjával került verbális konfliktusba, ami bármikor képes volt előjönni belőle. Nem haladtunk vele egyről a kettőre, és annak ellenére, hogy egy tehetséges játékosról beszélünk, a csapat előrejutására irányuló erőfeszítései egyenlőek voltak a nullával.

Előrehaladva a történetben, válaszúthoz értünk: vagy wilzOOO, vagy weber. Weber mellett tettük le a voksunkat, mondván neki több ideje van, amit a csapatra tudna fordítani. Úgy döntött, hogy minden hónapból 10 napot elcsen, amit teljes egészében a barátnőjére szeretne fordítani, ami azt is jelentette, hogy ezen a 10 napon egyáltalán nem tudott a rendelkezésünkre állni.  Ezt mondta: „A hivatalos meccseken ott tudok lenni, de gyakorlásokon nem igazán”. Ha éppen sikerült rávennünk arra, hogy gyakoroljunk, vagy a másik csapatra panaszkodott, hogy nem ütik meg a szintet, vagy arra, hogy az időt nem töltöttük túl produktívan. Ezeken kívül is voltak még problémái egy másik játékossal a csapatból, a többség pedig úgy döntött, hogy a legjobb lesz, ha elválnak útjaink.

rdl

Ez az eset azok közé tartozik, amikor megadtuk az esélyt az új játékosnak és egyszerűen csak nem működtek a dolgok. Láttuk a potenciált rdl-ben, akinek megvannak az adottságai ahhoz, hogy a scene legjobbjai között említsék egy lapon, de eddig nem volt olyan csapata vagy támogatása, aminek segítségével ki tudott volna törni.

Ám amíg rdl elegendő időt tudott fektetni a játékba, az online versenyeken, a gyakorlásokon, az i46-os mixünkön és az EPS-ben is látszott, hogy hiábavaló a sok befektetett idő, nem ő az, akit mi kerestünk. A tapasztalatlansága a fontos mérkőzéseken eléggé megnehezítette bizonyos ellenfelek elleni játékát, az egyetlen helyes út pedig az volt, ha saját maga szerzi meg ezeket a tapasztalatokat. Nem állt készen olyan fontos versenyekre, mint például az ESWC, a DreamHack stb.

Nehéz volt látni, hogy az idő, amit a játékba közösen belefektettünk, eredmény nélkül röppent ki az ablakon, úgy éreztük, hogy a helyes lépés az, ha továbblépünk.

face

A benyomásaink szerint face-ben megvolt az a tapasztalat, ami rdl-ből hiányzott, ám neki időre volt szüksége ahhoz, hogy alkalmazkodni tudjon a játékhoz. Annyi időt foglalkoztunk face-szel, amennyit csak lehetett, hogy minél gyorsabban át tudjon állni, megmutattunk neki mindent, amit az új játékról tudtunk, így a füstöket, a flasheket, a pozíciókat, a trükköket, a forgatásokat… Órákat töltöttünk gatherekkel, mixekkel és gyakorlással, hogy face 1.6 stílusát a játékhoz igazítsuk, de nem számított, hogy mennyi időt szenteltünk erre, face fejlődése nem mutatkozott meg.

Két hónap eltelte után is meglepődött azon, hogy az ellenfél milyen gyorsan odaérhet az ő pozíciójához. További adalék a fentiekhez, hogy a csapatban töltött időszakának végeztéhez közeledve tisztán látszott, hogy a motivációja sem olyan, mint a csapat többi tagjának. Csak akkor bukkant fel, ha a gyakorlásunk a kezdetét vette. Amint vége lett a „praccnak”, máris távozott teamspeakről. Nem igazán foglalkozott azzal, hogy saját magát fejlessze mondjuk a szerveren. Nem igazán tudott hozzászokni a füst fizikájához sem, ahogy a flash-ekhez sem, a gyakori frissítések pedig folyamatosan változtatták a gránátokat.

Az mTw menedzsmentje már-már dühös volt az ő hozzáállása miatt, nem igazán foglalkozott azzal, hogy saját maga által fejlődjön, ám a saját igényeit mindig próbálta kielégíteni a menedzsment fülét rágva.

cLy

Részben egy hirtelen, úgymond pánik döntés volt cLy leigazolása face helyére. Bár nagy potenciált láttunk ebben a fiatal játékosban, nagyon érzelmes is volt. Annak ellenére, hogy tudta, hogy elég sz@r internet kapcsolata és számítógépe van, hagyta, hogy ezek játékon belül is befolyásolják őt. A kommunikációt is abbahagyta ilyen esetekben és elég félénken játszott a hivatalos mérkőzések alatt, végül ezek a szituációk verbális dühöngésben csúcsosodtak ki.

Azt hittük, hogy vége a történetnek, hiszen ő jött oda hozzánk és közölte, hogy véleménye szerint a legjobb lesz, ha távozik a csapatból. Ám a menedzsment tudta, hogy egy tehetséges játékost sikerült magunkhoz csábítanunk cLy személyében, és nem is igazán szerették volna, ha ilyen rövid idő alatt egy újabb változtatást kell eszközölnünk, így leültünk vele átbeszélni a dolgokat. Ezen beszélgetés után egy rövid ideig újfent a jobbik arcát mutatta, ám ezek után a korábbi verbális kicsapongásait már a játékban történt szituációk utáni negatív reakciók váltották fel.

Nem láttunk kiutat ebből a helyzetből, így végül arra a döntésre jutottunk, hogy a legjobb lesz, ha megválunk tőle.

AaroN

Amikor már azt hittük, hogy sikerült egy lelkes és fiatal angol játékost igazolnunk, a dolgok a negatív oldalukra fordultak – újfent. Nem sokkal azután, hogy felvettük Aaront, a 4Kings vezetői vették fel velünk a kapcsolatot és informáltak minket, hogy Aaronnak élő szerződése van velük. A menedzsmentünk felvette a kapcsolatot Aaronnal és érdeklődött, hogy mi a helyzet a 4Kings-szel, igaz-e, hogy még szerződésben áll velük. Aaron szándékosan hallgatta el ezt az információt, ami pedig elég fontos volt számunkra, tudnunk kellett volna erről. Amikor a 4Kings újfent felvette velünk a kapcsolatot, nemcsak nevetséges igényeket tártak elénk, de ezen felül nyilvánvaló volt, hogy éretlenül jártak el, valószínűleg tették ezt rosszindulatból.

A menedzsment nem repesett az örömtől, amiért Aaron ilyen fontos információkat hallgatott el előlük, ami bizalmatlanná is tette őket, ennek következtében pedig nem voltak hajlandóak kivásárolni Aaront a 4Kings-szel kötött szerződéséből.

ESWC

Talán az egyik legkiábrándítóbb szituáció mindközül, hiszen csak egy hajszál választott el minket attól, hogy ott legyünk az ESWC-n. Már a kezdetektől látszott, hogy úgymond halálra vagyunk ítélve a selejtezőben. Akkor regisztráltuk magunkat a kvalifikációra, amikor még face nálunk játszott, a torna pedig az előzetes menetrend szerint elég hamar véget is ért volna, ám a csúszások a szervezőknek hála még a mi javunkra is válhattak volna. Sikerült véghez vinnünk a szükséges változtatásokat a csapatban, ám a csúszásnak köszönhetően az utolsó két kört nemcsak, mint egy teljesen új csapat voltunk kénytelenek lejátszani, de még egy fontos csapattagunkat is kénytelenek voltunk nélkülözni, aki nem mellesleg az irányítónk.

Felvettük a kapcsolatot az adminokkal, akik az ESWC-kvalifikációért voltak felelősek, hogy tájékoztassuk őket, hogy szeretnénk a döntő időpontját egy vagy két nappal elcsúsztatni, így az ötödik játékosunk is a rendelkezésünkre tudott volna állni a döntőre. A szóban forgó játékos nooky volt, aki már jó ideje tudta, hogy október 9. és 16. között nyaralni fog. Az első tervek szerint a kvalifikáció már az ő kiruccanása előtt véget ért volna. Ők azt mondták, hogy engedélyezni fogják a csúsztatást, de megvárják, hogy tényleg a döntőben fogunk-e szerepelni.

Sikerült a döntőbe kerülnünk, ám az adminok végül úgy döntöttek, hogy csak akkor engedik a maximum 1 napos csúsztatást, ha az ellenfelük is rábólint erre. Természetesen az ellenfeleink elutasították a csúsztatást, így kénytelenek voltunk a megadott időben 20:00-kor lejátszani a döntőt. A beugrónkkal csak 1 napot tudtunk készülni, aki nem mellesleg nem játszott túl sokat addig a CSGO-val, emellett volt még két új játékosunk is, volt összesen 1 napos munkánk az utolsó körös forgatásainkban.

A döntő estéjén cLy Berlinben dugóba keveredett, hiszen előtte szerezte be a 120Hz-es monitorát, ami működött a laptopján, amit az mTw küldött ki neki 2 nappal azelőtt (szóval talán véget ért volna a panaszkodása az alacsony FPS-ére). Szerencsére 19:56-kor felbukkant, ám a meccs 20:00-kor kezdődött. Anélkül, hogy bocsánatot kért volna a késésért, még több időt kért, tehát további csúszás történt. Nem tudtunk gyakorolni a döntő előtt, nem volt bemelegítés, nem kaptunk értesítést arról, hogy mikor lesz online cLy, emellett alapvetően mixként játszottunk, mindezek ellenére a harmadik pályán 1 körön múlott, hogy nem nyerünk a második hosszabbításban. A kör véget ért és mi egy harmadik hosszabbításban találtuk magunkat, ahol a feszültség olyannyira érződött már a levegőben, hogy szinte bele lehetett volna harapni. Egy igazán csalódást keltő eredmény, egy újabb nap, amikor tehetetlennek éreztük magunkat és nem tudtuk kezelni a szituációt.

ESL

Ezekkel a folyamatos problémákkal és későbbi cserékkel teletűzdelve úgy véltük, hogy a legjobb lesz, ha visszalépünk a jelenlegi EPS szezon további küzdelmeitől. Véleményünk szerint nincs értelme siettetni az újabb változtatásokat és nyomás alatt tartani magunkat, hogy minél előbb megtaláljuk az új játékosokat, pedig ez lett volna a helyzet, ha még mindig szerettünk volna a jelenlegi szezonban versenyben maradni. Ehelyett szeretnénk az erőfeszítéseinket a megfelelő játékosok megtalálására fókuszálni. Következtetésképpen addig nem lesz olyan felállásunk, ami képes a német EPS-ben versenyezni, amíg meg nem találjuk a megfelelő játékosokat.

Mi is levonhatunk néhány következtetést a fentiekből: A nemzetközi élmezőny tetején lévő együttesek élete sem fenékig tejfel. Bizonyára sokan saját csapatukra találtak a fenti sorok között, egyedül talán Aaron helyzete olyan, ami talán még nem fordult elő a cikket elolvasó játékosokkal, csapatokkal, a többi mind-mind olyan, ami jobbára minden olyan együttessel előfordul, ami egy kicsit magasabbra helyezte a mércét. Hogy mi az egészből a tanulság? A fene tudja…

 

 
Címkék: mTw
vissza
n0Rb1
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Kapcsolódó cikkek
 
Eddig 4 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 

Szoke

okt. 29., 18:27
Micsoda dráma... :D
 
 
 
 
noavatar
  cadred kommentek gyöngyszeme ez a kép: http://i.imgur.com/OgL08.jpg :DDDDDD
 

pRaZz1n

okt. 29., 15:38
Ez visz mindent 
http://i.imgur.com/yah8o.jpg
 
 
 
 
  cadred kommentek gyöngyszeme ez a kép: http://i.imgur.com/OgL08.jpg :DDDDDD
 

n0Rb1

okt. 29., 14:34
Most már azt hiszem aNGeldusT viszi a prímet... :D De legalább már weber szemszögéből is láthatjuk a dolgokat, kíváncsi lennék, hogy a többiek miként élték meg a róluk közölteket.
 
 
 

okt. 29., 14:06
cadred kommentek gyöngyszeme ez a kép: http://i.imgur.com/OgL08.jpg :DDDDDD
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 696
 
1426
 
 
 
kép 3679
 
1543
 
 
E3 Girls 2012
 
2702
 
 
 
kép 3926
 
1609
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu