Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
LAN 2013. április 14. 40 hozzászólás
 

Bár még több, mint 2 és fél hónap visszavan a következő ICL-ig, a szervezők már most közzétették az új szabályzat első verzióját. Itt az alkalom, hogy újra hangot adjatok nemtetszéseteknek, felvessétek újabb ötleteiteket, mellyel jobbá lehetne varázsolni a következő CSGO LAN-t. Ötletelésre fel!

Több témát, több szabályzati pontot tekintve is eltért az előző ICL-en a szervezői brigád és a résztvevő csapatok gondolkodása, ám most itt a lehetőség, hogy megvitassuk, melyik ponton kellene változtatni, esetleg eltörölni, teljes egészében átalakítani, vagy éppen mik maradtak ki, amik merőben befolyásolhatják a mérkőzések, a verseny alakulását és fontos szempont lehet a Counter-Strike: Global Offensive versenyszámot tekintve.

Arra kérjük az érdeklődő csapatokat, a CSGO közösséget, hogy dugjuk össze a fejünket az ICL szervezőivel és ha véleményünk eddig az volt, hogy nem a legjobb úton halad a megmérettetés, akkor segítsük azt minél jobb útra terelni – ha pedig meg voltunk elégedve eddig is a versennyel, akkor is szóljunk hozzá a témához, hiszen mi magunk is hozzá tudunk járulni az ICL fejlesztéséhez.

Az említett szabályzatot a Letöltések menüpontban megtaláljátok, de egy picivel lejjebb azonnal le is tudjátok tölteni.

 

Kapcsolódó letöltés
ICL 16 CSGO szabályzat v1.4ICL 16 CSGO szabályzat v1.4
75 KB · csgov1-4-2013-04-14.doc · 2013. április 14.
letöltés
546 letöltés
 
n0Rb1
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
Eddig 34 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
 
Elbandi  meg1 otlet eszembe jutott az idoponthoz: ha jol tudom van ott wifi, es mar eleg elterjedt a iphone/android telefonok, esetleg azon keresztuli ertesites is megoldhato. ("gyere be a cigirol, es zuzzal be a X szerverre, mert seggbe leszel b*szva")
 

Szoke

ápr. 16., 18:36
Hát igen ez sem rossz dolog, csak ehhez külön app-ot kellene írni, vagy a már említett IRC és steam csatikat használni hozzá. Végül is steam elérhető a mobilokra szóval az elég univerzális.


Alsóági témában meg végre valaki aki érti miért problémás a bo3 :)

 
 
 
 
noavatar

Elbandi

ápr. 16., 13:35
meg1 otlet eszembe jutott az idoponthoz: ha jol tudom van ott wifi, es mar eleg elterjedt a iphone/android telefonok, esetleg azon keresztuli ertesites is megoldhato. ("gyere be a cigirol, es zuzzal be a X szerverre, mert seggbe leszel b*szva")
 
 
 
 
noavatar

Elbandi

ápr. 16., 13:32
az also aggal az a problema hogy a felsohoz kepest az +2 kor. ez bo3nal plusz 1-1 ora, ha meg dontetlen-hosszabitas tema is befigyel, akkor tobb. instant csuszas. olyan megoldas kell aminel ez nemlesz olyan veszes.
 
 
 
 
noavatar
niuki  lebonyolításhoz:

 - legyen a belső honlapon leirva minden meccs időpontja pontosan és legalább egy órával az adott időpont előtt hozzáférhetően (nem mondom, hogy eddig nem így volt), és legyen rendszeresen karbantartva (meg kell nézni, hogy az adott csapatok tudják-e teljesíteni azt a kezdést az előző meccsükhöz képest). Ha ez megvan akkor elég hasznos lenne ha ki tudnátok vetíteni vagy egy nagy monitoron kirakni a bejárat közelében ezt az időbeosztást ahol mindenki meg tudja nézni mikor megy ki vagy jön be.

 - ez az időpont nem a meccs kezdését kell hogy jelentse, ekkora kelljen megjelennie az admin pultnál a két csapatból legalább 1-1 játékosnak (belépőkártyával igazolva) akik megcsinálják a vétózást, 5perc késés lehet a megengedett, ha csak az egyik csapatból jelenik meg valaki ő választhat mapot/mapokat, ha egyikük sem akkor pedig az adminok sorsolnak. Ezzel a módszerrel alsóágon is tartható a vétózási tempó. BO3nál felesleges késsel szórakozni az első map eldöntéséért, a vétózás előtt pénzfeldobás kell, ami eldönti hogy ki kezdi a vétó-vétó-választ-választ sorrendet, illetve az ő választott mapja lesz az első is (mivel ebben a rendszerben az van hátrányban aki először vétózik). 

 - ha egyik, vagy esetleg mindkét csapat elmulasztja ezt a megbeszélést akkor az adminok hangosbemondóba mondják be / személyesen keressék meg a csapatokat és szoljanak nekik, a megbeszéléshez képest 10percel el kell kezdeni a meccset. 

 - a DE BO3-as rendszernél érdemes lenne alsóágon is BO3-at játszani, de ha az nem is menne a döntőben mindenképp BO5 kell (aki felső ágról érkezik 1:0 mapelőnnyel indul).  Itt az alsóágról érkező csapat kezdésével választ-választ-választ-választ rendszer. Késkörre minden mapon szükség van BO3nal és BO5nél is az oldal eldöntésére.



 

kHRIS

ápr. 15., 23:05
+++++++ :D
 
 
 
 
Szoke  Valószínűleg az ebot-ra gondol. De csak azért hogy stat legyen szerintem felesleges egy ennyire komplex több komponensű rendszert használni.
 

ReSeTANK

ápr. 15., 22:53
http://img.trollfesz.net/i/148566.gif


Ezt remélem viccnek szántad , hogy felesleges. :DDD

 
 
 
 
noavatar
Szoke  Valószínűleg az ebot-ra gondol. De csak azért hogy stat legyen szerintem felesleges egy ennyire komplex több komponensű rendszert használni.
 

Deep

ápr. 15., 22:05
Felesleges.... Végülis minden külföldi értelmes lanon ezt hasznaljak.
 
 
 
 

P4TR1K

ápr. 15., 20:08
apró kis f*szság, de mi lenne ha lenne kirakva a biliárd melletti falra egy fali óra? vagy mondjuk egy monitor amin menne a digit óra és jól láthatná mindenki? Kicsit lehet, hogy leredukálná a késéseket. Csak ötlet.
 
 
 
 
niuki  lebonyolításhoz:

 - legyen a belső honlapon leirva minden meccs időpontja pontosan és legalább egy órával az adott időpont előtt hozzáférhetően (nem mondom, hogy eddig nem így volt), és legyen rendszeresen karbantartva (meg kell nézni, hogy az adott csapatok tudják-e teljesíteni azt a kezdést az előző meccsükhöz képest). Ha ez megvan akkor elég hasznos lenne ha ki tudnátok vetíteni vagy egy nagy monitoron kirakni a bejárat közelében ezt az időbeosztást ahol mindenki meg tudja nézni mikor megy ki vagy jön be.

 - ez az időpont nem a meccs kezdését kell hogy jelentse, ekkora kelljen megjelennie az admin pultnál a két csapatból legalább 1-1 játékosnak (belépőkártyával igazolva) akik megcsinálják a vétózást, 5perc késés lehet a megengedett, ha csak az egyik csapatból jelenik meg valaki ő választhat mapot/mapokat, ha egyikük sem akkor pedig az adminok sorsolnak. Ezzel a módszerrel alsóágon is tartható a vétózási tempó. BO3nál felesleges késsel szórakozni az első map eldöntéséért, a vétózás előtt pénzfeldobás kell, ami eldönti hogy ki kezdi a vétó-vétó-választ-választ sorrendet, illetve az ő választott mapja lesz az első is (mivel ebben a rendszerben az van hátrányban aki először vétózik). 

 - ha egyik, vagy esetleg mindkét csapat elmulasztja ezt a megbeszélést akkor az adminok hangosbemondóba mondják be / személyesen keressék meg a csapatokat és szoljanak nekik, a megbeszéléshez képest 10percel el kell kezdeni a meccset. 

 - a DE BO3-as rendszernél érdemes lenne alsóágon is BO3-at játszani, de ha az nem is menne a döntőben mindenképp BO5 kell (aki felső ágról érkezik 1:0 mapelőnnyel indul).  Itt az alsóágról érkező csapat kezdésével választ-választ-választ-választ rendszer. Késkörre minden mapon szükség van BO3nal és BO5nél is az oldal eldöntésére.



 

P4TR1K

ápr. 15., 20:03
teljesen korrekt! 
 
 
 
 
gabesson  melyik ez a rendszer?
 

Szoke

ápr. 15., 19:44
Valószínűleg az ebot-ra gondol. De csak azért hogy stat legyen szerintem felesleges egy ennyire komplex több komponensű rendszert használni.
 
 
 
 
noavatar
kilinho  Azt magyarázza el nekem valaki, hogy ami külföldön működik hibátlanul több éve, azt miért nem lehet átvenni? Mikor akarunk mindig valami jobbat kitalálni, ami sosem jön össze?
 

gabesson

ápr. 15., 19:25
melyik ez a rendszer?
 
 
 
 

niuki

ápr. 15., 18:22
lebonyolításhoz:

 - legyen a belső honlapon leirva minden meccs időpontja pontosan és legalább egy órával az adott időpont előtt hozzáférhetően (nem mondom, hogy eddig nem így volt), és legyen rendszeresen karbantartva (meg kell nézni, hogy az adott csapatok tudják-e teljesíteni azt a kezdést az előző meccsükhöz képest). Ha ez megvan akkor elég hasznos lenne ha ki tudnátok vetíteni vagy egy nagy monitoron kirakni a bejárat közelében ezt az időbeosztást ahol mindenki meg tudja nézni mikor megy ki vagy jön be.

 - ez az időpont nem a meccs kezdését kell hogy jelentse, ekkora kelljen megjelennie az admin pultnál a két csapatból legalább 1-1 játékosnak (belépőkártyával igazolva) akik megcsinálják a vétózást, 5perc késés lehet a megengedett, ha csak az egyik csapatból jelenik meg valaki ő választhat mapot/mapokat, ha egyikük sem akkor pedig az adminok sorsolnak. Ezzel a módszerrel alsóágon is tartható a vétózási tempó. BO3nál felesleges késsel szórakozni az első map eldöntéséért, a vétózás előtt pénzfeldobás kell, ami eldönti hogy ki kezdi a vétó-vétó-választ-választ sorrendet, illetve az ő választott mapja lesz az első is (mivel ebben a rendszerben az van hátrányban aki először vétózik). 

 - ha egyik, vagy esetleg mindkét csapat elmulasztja ezt a megbeszélést akkor az adminok hangosbemondóba mondják be / személyesen keressék meg a csapatokat és szoljanak nekik, a megbeszéléshez képest 10percel el kell kezdeni a meccset. 

 - a DE BO3-as rendszernél érdemes lenne alsóágon is BO3-at játszani, de ha az nem is menne a döntőben mindenképp BO5 kell (aki felső ágról érkezik 1:0 mapelőnnyel indul).  Itt az alsóágról érkező csapat kezdésével választ-választ-választ-választ rendszer. Késkörre minden mapon szükség van BO3nal és BO5nél is az oldal eldöntésére.



 
 
 
 
M1LLR  Igazából az ebot szerintem jobb mint a PMA, lehet hogy kevesebbet tud, de igazából a pma nem épp lanra/warokra volt tervezve első sorban hanem inkább publicra, slapolgatás, stb. Igazából amivel kevesebbet tud az eBot, az annyival kevesebb sallang.

Amúgy az irc szerintem sem hülyeség
 

Szoke

ápr. 15., 17:31
PMA > Preds Match Admin

Ez direkt PCW-kre lett készítve nem összekeverendő a Mani Admin-al. Szinte az összes Angol ligában ezt használták ha jól tudom, és CSS ben is szépen bizonyított. 

Sallang ebbe sincs, nagyon alapvető funkciók vannak benne kb amit te is használnál rcon ból, ilyen slap meg társait hírből sem ismeri :)

 
 
 
 

kilinho

ápr. 15., 15:06
Azt magyarázza el nekem valaki, hogy ami külföldön működik hibátlanul több éve, azt miért nem lehet átvenni? Mikor akarunk mindig valami jobbat kitalálni, ami sosem jön össze?
 
 
 
 
Szoke  Ezen már én is gondolkodtam, annyira nem nehéz megoldani, de amiért érdemes lenne az a valós idejű stat. Minden másra ott lenne a PMA. Persze ha nem készül el időre akkor lehet ebot lesz használatba.
 

M1LLR

ápr. 15., 12:10
Igazából az ebot szerintem jobb mint a PMA, lehet hogy kevesebbet tud, de igazából a pma nem épp lanra/warokra volt tervezve első sorban hanem inkább publicra, slapolgatás, stb. Igazából amivel kevesebbet tud az eBot, az annyival kevesebb sallang.

Amúgy az irc szerintem sem hülyeség
 
 
 
 

silEnt

ápr. 15., 09:57
Én az IRC-es dolgot úgy értettem hogy aki akarja az ott teszi meg az eredmény leadást, vagy pedig szokásos módon az adminok-nál személyesen.
 
 
 
 

csab1k

ápr. 15., 09:43
de hallo lanon vagyunk nehogy már irc-en kelljen kommunikálni a többiekkel/adminokkal


Demo-s ötlet nem rossz, ha megoldható (De ha nincs elég szabad erőforrás(Adminok) akkor ezt szerintem nem lehet megoldható.)

 
 
 
 
Szoke  Az a baj hogy ti /te csak a nagy csapatokra gondolsz. Ami nem feltétlen előny. Kisebbek azért jönnek mert játszani szeretnének és tkp ők tartják el a LAN-t belőlük van több (habár most elég erős volt a mezőny az igaz). Nekik csak a csoportkör a reális esély mert gondolom te sem szeretnél kiadni 22,5K azért hogy már péntek este/szombat reggel pakolhass, ami reális ha alacsony létszámúak a csoportok. 


Vétó pedig majd akkor lesz alsóságon ha a csapatok hajlandóságot mutatnak arra hogy időben elkezdjék a játékot és nem egymást keresik fél órán keresztül, majd valamikor elkezdik. Illetve eljuttatják az információkat kezdés előtt a szervezők felé. Ezzel kapcsolatba pedig ki kell majd még találni valamit hogy lenne hatékony a kommunikáció ugrálások nélkül. Esetleg IRC csatin minden csapatból a CL fent van és ott küldik illetve kapják az infot, vagy steam csoport etc...

 

silEnt

ápr. 15., 09:40
Szerintem az IRC csati nem lenne rossz dolog lanon, minden csapatból legalább 1 felmegy és kommunikál az adminokkal és ellenfelekkel... (Eredmény leadás etc...) Mellesleg a demókról hogy volt itt a vita, nem lehetne azonnal megoldani a dolgot, hogy egy belső weboldalacskára azonnal feltöltődnek ezek a demok, és az adott játékosok, csapatok le is tudják tölteni a belső hálón keresztül ezeket... (ilyen Flister 1.6 tipusú webecskére gondolok itt.)
 
 
 
 

Szoke

ápr. 14., 23:11
Ezen már én is gondolkodtam, annyira nem nehéz megoldani, de amiért érdemes lenne az a valós idejű stat. Minden másra ott lenne a PMA. Persze ha nem készül el időre akkor lehet ebot lesz használatba.
 
 
 
 

silEnt

ápr. 14., 23:04
a szervereken eBot? :D bár nem a szabályzathoz tartozik, de külföldön ez megy, nem tudom mit tud ez a plugin/rendszer a szerveren, de lehet hogy nem rossz dolog :)
 
 
 
 
noavatar
Szoke  Az a baj hogy ti /te csak a nagy csapatokra gondolsz. Ami nem feltétlen előny. Kisebbek azért jönnek mert játszani szeretnének és tkp ők tartják el a LAN-t belőlük van több (habár most elég erős volt a mezőny az igaz). Nekik csak a csoportkör a reális esély mert gondolom te sem szeretnél kiadni 22,5K azért hogy már péntek este/szombat reggel pakolhass, ami reális ha alacsony létszámúak a csoportok. 


Vétó pedig majd akkor lesz alsóságon ha a csapatok hajlandóságot mutatnak arra hogy időben elkezdjék a játékot és nem egymást keresik fél órán keresztül, majd valamikor elkezdik. Illetve eljuttatják az információkat kezdés előtt a szervezők felé. Ezzel kapcsolatba pedig ki kell majd még találni valamit hogy lenne hatékony a kommunikáció ugrálások nélkül. Esetleg IRC csatin minden csapatból a CL fent van és ott küldik illetve kapják az infot, vagy steam csoport etc...

 

gabesson

ápr. 14., 22:06
en elfogadom es mint mondtam fontosnak sem tartom, csak ez az a szisztema ami a legjobban tukrozi az eroviszonyokat (valoban akkor van tobb ertelme ha eros mezony van). 1 szavam nem volt az ellen se ahogy az elozo lezajlott. 
 
 
 
 
gabesson  az nem is olyan fontos, az alsóág bo1 vétó biztos nem sok idő és fairebb sokkal.  a bo3 csopimeccseket is meg lehet oldani  16 csapatnal is 2x8 helyett 4x4 pl. 
 

Szoke

ápr. 14., 21:25
Az a baj hogy ti /te csak a nagy csapatokra gondolsz. Ami nem feltétlen előny. Kisebbek azért jönnek mert játszani szeretnének és tkp ők tartják el a LAN-t belőlük van több (habár most elég erős volt a mezőny az igaz). Nekik csak a csoportkör a reális esély mert gondolom te sem szeretnél kiadni 22,5K azért hogy már péntek este/szombat reggel pakolhass, ami reális ha alacsony létszámúak a csoportok. 


Vétó pedig majd akkor lesz alsóságon ha a csapatok hajlandóságot mutatnak arra hogy időben elkezdjék a játékot és nem egymást keresik fél órán keresztül, majd valamikor elkezdik. Illetve eljuttatják az információkat kezdés előtt a szervezők felé. Ezzel kapcsolatba pedig ki kell majd még találni valamit hogy lenne hatékony a kommunikáció ugrálások nélkül. Esetleg IRC csatin minden csapatból a CL fent van és ott küldik illetve kapják az infot, vagy steam csoport etc...

 
 
 
 
noavatar
kilinho  bo3 csopimeccsek teljsen fölösleges időhúzás szerintem. Nem ott kell megmutatni ki a jobb, hanem ágrajzon.


 

gabesson

ápr. 14., 20:55
nem olyan fontos ahogy irtam szerintem sem, teljesen feleslegesnek nem neveznem :D 
 
 
 
 
gabesson  az nem is olyan fontos, az alsóág bo1 vétó biztos nem sok idő és fairebb sokkal.  a bo3 csopimeccseket is meg lehet oldani  16 csapatnal is 2x8 helyett 4x4 pl. 
 

kilinho

ápr. 14., 20:47
bo3 csopimeccsek teljsen fölösleges időhúzás szerintem. Nem ott kell megmutatni ki a jobb, hanem ágrajzon.


 
 
 
 
noavatar
Szoke  Bo3 csoportkörben akkor lehet ha mondjuk csak 8-10 csapat jön LAN-ra ami remélhetőleg nem fog előfordulni.
 

gabesson

ápr. 14., 20:43
az nem is olyan fontos, az alsóág bo1 vétó biztos nem sok idő és fairebb sokkal.  a bo3 csopimeccseket is meg lehet oldani  16 csapatnal is 2x8 helyett 4x4 pl. 
 
 
 
 

Szoke

ápr. 14., 19:05
Bo3 csoportkörben akkor lehet ha mondjuk csak 8-10 csapat jön LAN-ra ami remélhetőleg nem fog előfordulni.
 
 
 
 
noavatar
kilinho  bo3 csoportmeccsnek mi az értelme?
 

gabesson

ápr. 14., 18:42
ugyanaz ami felső ágon, jobban kijön, hogy ki a jobb. pl ha 13 jobb csapat van lent mint előzőn, sok töltelék csapattal szenvedés
 
 
 
 

Szoke

ápr. 14., 17:48
Aki esetleg nem tudja megnyitni mert nincs Word a gépén annak itt a PDF: http://cssface.esports-cs.hu/dl/CSGOv1.4.pdf
 
 
 
 

ReSeTANK

ápr. 14., 17:36
Ja és a döntő lehetne BO5 vagy mi a halál. :D 1.6ba az van. Azaz a felső ági csapatnak: 2 map kell. Az alsó ágról érkezőnek pedig: 3.
 
 
 
 
Szoke  Ha lehet olvassátok el és a gondolatokat csak azután írjátok le.


Reset: Csoportkörökbe körarányok miatt van értelme, de a szabályzatba benne van hogy csapatlétszámtól függően változhat, mert szerintem is jobban pörögnek a meccsek ha csak 16.-ig mennek ha mondjuk már van min 18-20 megjelent csapat. Erre most számítani is lehet ha bejönnek a találgatások hogy 20+ csapat lesz.


Recordra ha minden igaz van már megoldás illetve a ready rendszerre is. Gondolom sokaknak ismerős a PMA még css-ből. A készítővel felvettem a kapcsolatot és megígérte hogy LAN-ra teljesen befejezi a plugin portolását és hibajavítását.


Ülésrend az mindig kérdéses, mindig megvan előre csak lassan áramlik az info... és a BF3-as admin rosszul informáltsága miatt lettek rosszul ültetve az emberek és később ebből adódtak az anomáliák mert a helyszínen kellet újra rendeznem menteni a menthetőt. Erre is van már egy kész tervünk, minden csapat kap majd a matricák mellett egy A4-s lapocskát amin rajta lesz az ülésrend + lényegi információk (az ötletet stricken adta).


Jelenleg szabályzatba van a minden mappon kés, ezt a helyszínen is mondták a csapatok hogy így kellene ezért került be. A Pick is ha jól értelmezem kb ugyanaz a szabályzatba csak pick után vannak a kések.

 

ReSeTANK

ápr. 14., 17:31
Sorry , hogy nem olvastam el csak jelen pillanatban nincs program hozzá a gépemen és leírtam amit LAN-on beszéltünk páran, meg ugye LAN után. Köszi a gyors választ amúgy. :))) 

Mellesleg ha jól emlékszek azt mondták , hogy 14:00-ig kell lejátszani a csoportköröket mert 16:00-tól kezdődik a rájátszás. 1 meccs volt hátra nekünk és dél vagy fél 1 volt , aztán a másik csapat is jelezte(haxx) , hogy érdekelné őket egy meccs meg minket is és úgy döntöttünk , hogy 14:00-ig lejátsszuk 3x kb, így megnéztük a meccset és bőven 14:00 előtt lejátszottuk a miénket. Ezután te lebasztál engem , hogy HOGY VOLT MERSZEM. :D Nem panaszkodok meg ugatok csak ilyenkor szerintem simán meg lehet lépni ilyen lépést. Főleg , hogy a másik csoportba még ezen kívül volt még 1 csoportkör. :)

 
 
 
 

Szoke

ápr. 14., 17:26
Ha lehet olvassátok el és a gondolatokat csak azután írjátok le.


Reset: Csoportkörökbe körarányok miatt van értelme, de a szabályzatba benne van hogy csapatlétszámtól függően változhat, mert szerintem is jobban pörögnek a meccsek ha csak 16.-ig mennek ha mondjuk már van min 18-20 megjelent csapat. Erre most számítani is lehet ha bejönnek a találgatások hogy 20+ csapat lesz.


Recordra ha minden igaz van már megoldás illetve a ready rendszerre is. Gondolom sokaknak ismerős a PMA még css-ből. A készítővel felvettem a kapcsolatot és megígérte hogy LAN-ra teljesen befejezi a plugin portolását és hibajavítását.


Ülésrend az mindig kérdéses, mindig megvan előre csak lassan áramlik az info... és a BF3-as admin rosszul informáltsága miatt lettek rosszul ültetve az emberek és később ebből adódtak az anomáliák mert a helyszínen kellet újra rendeznem menteni a menthetőt. Erre is van már egy kész tervünk, minden csapat kap majd a matricák mellett egy A4-s lapocskát amin rajta lesz az ülésrend + lényegi információk (az ötletet stricken adta).


Jelenleg szabályzatba van a minden mappon kés, ezt a helyszínen is mondták a csapatok hogy így kellene ezért került be. A Pick is ha jól értelmezem kb ugyanaz a szabályzatba csak pick után vannak a kések.

 
 
 
 

ReSeTANK

ápr. 14., 17:09
Nem olvastam el a szabályzatot de ami hirtelen eszembe jutott most: 


- Csoportkörökbe ne kelljen végigjátszani mind a 30 kört. Teljesen felesleges időpocsékolás szerintem. 16. nyert kör után senki se vette/veszi komolyan és ha levesszük azt az időt amit erre "elbaszunk" akkor lehet pörgősebb lenne az egész.


- Valahogy legyen feltüntetve a serveren amikor felmegyünk vagy amikor kezdődik a game , hogy VEGYÉTEK A TV-T MERT HIBÁS A PROGRAM ÉS SZAR AZ AUTORECORD! ( Gondolok itt olyan megoldásra , hogy war.cfg végén legyen nagy betűkkel 2-3x odaírva , hogy TV RECORD TV RECORD TV RECORD. )


- .ready rendszer bevezetése


- Ülésrend előre meghatározása, akár egy nappal előtte , mert mi speciel megérkeztünk és azt mondták , hogy szabad minden hely csak ne üljünk bf3 helyére. Aztán már játékba voltunk 4-en amikor kaptuk az infót , hogy van ülésrend és lépő van. Az ülésrend meg valami... hát hogy is mondjam. JOBB legyen. Szembe ült velünk egy csoportunkba szereplő csapat ( Volgare ). Ancival átlósan szembe ült a csoportjába szereplő csapat. Haxx szembe ült az NQ-val akivel egy csoportba voltak. Incentive szembe ült a Necroval akivel egy csoportba voltak és velük is kezdték az első meccset. Ezek csak azok amikre emlékszek. Nem kötekedés, csak szóltam , hogy ezen is változtathatnánk valahogy.  


- Minden mapon kés!


- Mapok meghatározása rájátszásban:

  - Alsóágon kés után: 

   vesztett csapat pickel egy mapot amin NEM akar játszani

   nyertes amin NEM akar játszani

   aztán megint vesztes amin NEM

   aztán megint nyertes amin NEM és marad 1 map amin megint kés az oldalért.

 - Felsőágon kés után:

   vesztett csapat pickel egy mapot amin NEM akar játszani

   nyertes amin NEM akar játszani

   vesztes amin AKAR játszani

   nyertes amin AKAR játszani -> mennek az első mapra: kés, következőn: kés 3.: kés.


 
 
 
 
gabesson  alsóágon vétó bo1, ha van idő bo3

(esetleg fele akkora csoportok bo3 csopimeccsek)

 

kilinho

ápr. 14., 17:08
bo3 csoportmeccsnek mi az értelme?
 
 
 
 
noavatar

gabesson

ápr. 14., 17:04
alsóágon vétó bo1, ha van idő bo3

(esetleg fele akkora csoportok bo3 csopimeccsek)

 
 
 
 

P4TR1K

ápr. 14., 14:58
Nagyrészt korrekt, de ez a késeléses téma szerintem valami irtó nagy f*szság. Ha valaki kiválasztja a mapját, akkor minek kellene késelni még ott is azért, hogy ki kezdjen? Vétó, Vétó, Pick, Pick és kész. Kés, hogy melyik mapon legyen az első meccs aztán csókolom! Ott meg eldönti mindenki, hogy hol szeretne kezdeni, melyik side a neki előnyösebb. Ha én látom rosszul akkor bocs, de nekem ez nagyon nagy baromságnak tűnik..
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 3593
 
1492
 
 
 
kép 4362
 
5173
 
 
kép 3535
 
1557
 
 
 
kép 2829
 
1550
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu