Eljött a nagy nap! A Steam újraindításakor pár perces update veszi kezdetét, ami a második legnagyobb frissítés a Source megjelenése óta. Megkaptuk az új terrorista modellt, illetve megérkezett a várva
Eljött a nagy nap! A Steam újraindításakor pár perces update veszi kezdetét, ami a második legnagyobb frissítés a Source megjelenése óta. Megkaptuk az új terrorista modellt, illetve megérkezett a várva várt cs_assault átdolgozása is. Emellett rengeteg frissítés történt animációk mozgások és a botok környékén is. Érdemes elolvasni a frissítések listáját, hogy mire kell számítani az esti tunk során, mik változtak stb.. Változattások teljes listája Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: GrassRoot & HeNtEs
Újítások:
Az eredeti Counter-Strike map a cs_assault source változata
Új Pohoenix Connection terrorista modell (az eredetit cseréli le)
Új animációk:
Az egész test mozgása sétálás illetve futás alatt.
Tüzelés végeztével automatikusan célzó állásba kerül a fegyver.
Új speciális újratárazó mozdulat, eldobható tárral.
Shotgun újratöltésnél animáció újítás egyedi mozdulattal
Az AWP felhúzásának animálása minden lövéshez.
Awp és Shotgun használatnál felsőtest animálása.
Új animáció a gránátdobáshoz és késhasználathoz.
Hosszú pályanevek méretének lekicsinyítése spectator üzemmódban
Auto-balance esetén figyelmeztető üzenet megjelenése az összes játékosnak.
Figyelmeztető üzenet jelenik meg a bombát hatástalanítani próbáló játékos számára, ha azt egy csapattársa már elkezdte.
A „fy_map”-okhoz az ”item_nvgs” és „item_” entitik hozzáadásaa
Bombahatástalanítás alatt, illetve freezetime-ban késsel való vagdosás megszűntetése.
Játékos számláló a dedicated szervernél beleszámolja a botokat is a játékba
Már a dedicated szervereknél is használható a „timeleft” parancs
Dedicated szerverek is alapból biztonságos (secure) üzemmódban futnak, "-insecure" paranccsal lehet kikapcsolni a biztonságos üzemmódot
Bug javítások.
A dedicated szerverek nem fagynak többet a konzolból való név átírás esetén.
A fegyverek eltűnéséért felelő bug javítása.
Ha a játékos a levegőben hal meg, a test nem repül tovább azonos sebességgel.
A gránátdobásnál bekövetkező animációs bug javítása.
A tereptárgyak, okozta rezgések javítása.
A specetlő játékosok számára is hallható, ha egy játékos felvesz egy új fegyvert.
Páncél hozzáadása a „game_player_equip” részhez
Nincs több extra pisztoly tár kör elején.
A gyengébb flashbang effekek, nem ütik ki az erősebbeket.
Nem futtathatók a nem létező „maps/cfg/.cfg”-k (a konzol figyelmeztető üzenete javítva)
A túszmentéseknél fellépő bug javítása, a HUD már jól mutatja mennyi túsz van hátra
A „game_player_equip” eltávolítja a már meglévőtárgyakat, mielőtt újakat adna hozzá.
Bot változtatások
A botok tudják használni a lejtős részeket
A botok még jobban használják az ajtókat
A botok nem gondolkodnak ha megakadnak
A botok használják a késüket akár üldözőbe is veszik az ellenfelet
Navigation Mesh Generation változtatások
Nav generation jobban figyelmen kívül hagyja az ajtókat, illetve a törékeny tárgyakat
Nem lefedett navigációs területeket a nagyobbakhoz csatolja
Új nav_generate_incremental új navigációs területek generálása utólagosan, járható területek hozzáadása összeomlás nélkül
Új nav_restart_after_analysis pranacs
Javított bug a guggolásra rosszul kijelölt helyeknél
Navigation Mesh Editor változtatások
A navigációs térségek háttérszíne megtoldva, igy azok tovább láthatóak
Nav_update blokkolja a játékost, hogy blokkolt részbe menjen
Új nav_build_ladder (olyan pontokon ahol megmászható terület van a kurzor zöld lesz ha beírod azt hogy nav_build_ladder az automatikusan új navigációs pontot kreál)
Új nav_no_hostages, olyan területek létrehozása amerre a túszok nem tudnak menni
Új nav_remote_unused_jump területek kijelölése ahol nem kell ugrálni
Javított összeomlás, amikor manuálisan készítünk területet, mielőtt beadtuk volna a nav_generate parancsot egy új pályán
Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét. június 18. - callofduty.hu
A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást. május 26. - counter-strike.hu
Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik május 05. - counter-strike.hu
Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto április 23. - counter-strike.hu