Chat
Online
Chat now
6 látogató
 
vissza az oldal tetejére
 
 

Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 
ICL 15 - Közvetítés
30911 megtekintés
 
ICL 20 Coverage - DEMÓK
25720 megtekintés
 
Steam account védelem
24184 megtekintés
 
ICL13 - Coverage
21979 megtekintés
 
Sikerre éhesen – HELLO KITTY
21399 megtekintés
 
ICL 22 - Coverage
21338 megtekintés
 

Beszéd téma

 


ladock1 hozzászólt a(z) Tagfelvétel témájú fórumban. tegnap
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
E-sport 2006. július 20. 0 hozzászólás
 

Hazánk rövidke Source történelmének egyik legvénebb oszlopos csapatából, az uTs-bõl állt a rendelkezésemre !ParaDoxx. Elmondta, hogy maradhat együtt ennyi ideig egy klán, terveznek-e LAN-on való


Hazánk rövidke Source történelmének egyik legvénebb oszlopos csapatából, az uTs-bõl állt a rendelkezésemre !ParaDoxx. Elmondta, hogy maradhat együtt ennyi ideig egy klán, terveznek-e LAN-on való részvételt és megkaptuk az olvasók kedvenc kérdésére, a TOP5-re a legkorrektebb választ amit eddig hallottam. Elmesélte, hogy miért csúsztak le a középmezõnybe, hisz a Source kezdetén az uTs volt az egyik legerõsebb klán.

Kellemes olvasgatást!

Az interjú
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: R9


R9: Hello ParaDoxx! Gyakorolgattok mostanában?

uTs|ParaDoxx: Hello R9! Mostanában nem gyakorlunk túl sokat. Az elmúlt 2 hétben klánunk mondhatni csak az OpenCup-os meccsek idején indította el a Steam-et. Sõt, ha jobban utánaszámolok, akkor már több mint 1 hónap eltelt az utolsó PCW-nk óta.

R9: Hát akkor elõször is gratulálok a 3. helyhez, ti vagytok az egyetlen olyan magyar klán aki az elsõ három valamelyikét elcsípte a ClanBase Opencup-ban. A ParaDoxx nick, milyen nevet takar?

uTs|ParaDoxx: A nevem Juhász Zoltán. 27 éves egri lakos vagyok. Informatikusként dolgozom az egri fõiskolán.

R9: Melyik fps játékkal ismerkedtél meg legelõször?

uTs|ParaDoxx: Azt hiszem a Wolfenstein 3D volt életem elsõ FPS játéka. Ezután jött a Doom2, a Quake I.-II.-III. (illetve nemrég a IV. rész is). A Half-Life-ot is végigjátszottam, és persze barátaimnak köszönhetõen megismerkedtem ezek multiplayer nyújtotta örömeivel is.

R9: Source-ban mi fogott meg? Hisz a játék megjelenésekor elég sok hibát tartalmazott még ez a mod.

uTs|ParaDoxx: A flash és a HE ugye ekkortól kapta meg a süketítõ hatást, ami akkor nagyon tetszett. Sokat játszottam a beta verzióval, rábeszéltem egyik kollégámat is és egyik régebbi klántársámat, hogy õk is próbálják ki. Nekik is megtetszett a játék, így végül, amikor úgymond kijött a végleges verzió, meg is alapítottuk az uTs klánt.

R9: Ami ugyebár a "use The source" jelentéssel bír, azóta elég sokan át is tértek a Source-ra. Régen olyanok voltatok a scene-nek, mint most a Dalay Lamas, mindenki titeket akart megverni! Miben változott az óta a scene és a csapatotok?

uTs|ParaDoxx: A korai idõkben nem játszottak túl sokan a Source-szal. Az akkori klánoknak talán nem volt annyi tapasztalata a CS korábbi verzióival, így talán némi elõnnyel indultunk... de aztán egyre többen jöttek át az 1.6-os scenebõl, illetve a újdonsült CS-sek is egyre jobban belejöttek... mostanra mi már valószínûleg csak a középmezõnyben tudunk versenyképesek maradni. No és persze ne felejtsük, hogy a klánunk jelenlegi tagjai majdnem mind dolgozó emberek. Nincs annyi idejük gyakorolni, mint kéne. :)

R9: Akkor tulajdonképpen egy baráti társaság vagytok. Terveztek-e a jövõben LAN-on való indulást?

uTs|ParaDoxx: Tervezni nem tervezzük, de nem is zárkózunk el elõle. Nehéz olyan idõpontot találni, ami mindenkinek megfelelhet, a hétvége a családos társaimnál általában a család körében telik. A netes játék többnyire kielégíti source-os igényeinket. Én pedig egyébként sem osztom azt a nézetet, hogy csak az az eredmény számít, amit LAN-on érsz el.

R9: Van benne valami! Mi volt a legelsõ LU-tok, és mi a mostani?

uTs|ParaDoxx: Az alapító tagokhoz (Favilla, Fibi, !ParaDoxx) elõször Dzsihad csatlakozott, majd Jurassic lett az 5. emberünk. Jó ideig ezzel a felállással játszottunk. Létszámbõvítésre akkor került elõször sor, amikor Fibi (akkori nevén Prudence) csaknem végleg megelégelte a bugokat (rossz hitboxok, demofelvétel melletti akadozás, stb.) Akkor csatlakozott hozzánk GGGaspar és wuki (az egykori RSZN klán tagjai), akik a mai napig is aktív tagjai a csapatnak. Nem sokkal késõbb Fibi visszatért, amikor Dzsihad a WoW (World of Warcraft) játék rabja lett. Jurassic idén április-május környékén az érettségire kezdett készülni, ezért önként inaktív státuszba vonult. Közben megismerkedett egy lánnyal, akivel azóta is tart köztük a szerelem, így kétséges, hogy egyhamar vissz áll-e újra az aktív tagok közé. Így újra a szûkös 5 fõre csökkent az aktív taglistánk, amit ]beta2[Kowa felvételével bõvítettünk 6-ra. A legösszeszokottabbnak a CB OC-n is legtöbbet szereplõ "Favilla, Fibi, GGGaspar, !ParaDoxx, wuki" ötös mondható.

R9: Mik a céljaitok a jövõre nézve?

uTs|ParaDoxx: A nyáron kevés war, több napozás. Õsztõl újra jöhetnek a netes kupák (pl. CB, OBiNet). Még távolabbra nézve pedig csak annyi lenne, hogy ne kelljen újra lemondani valamelyik tagunkról. Hiszem, hogy ha megmarad stabilnak a csapat, akkor az többet fog érni, mintha állandóan újabb embereket keresnénk, akik esetleg jobban játszanak a jelenlegieknél.

R9: Mit gondolsz, mi kell ahhoz hogy egy klán ilyen sokáig megmaradjon? Hisz manapság havonta születnek az új TOP5 klánok.

uTs|ParaDoxx: Tisztelet. Alkalmazkodóképesség. Tolerancia. Ezek alapvetõ emberi értékek. Ilyen tulajdonságú emberekkel könnyebb együtt dolgozni, mint a törtetõ, nagyravágyó alakokkal. Ha a megfelelõ emberek megvannak, akkor kialakulhat a jó csapategység. Ha nincsenek olyan konfliktusok a klánon belül, amit másnapra nem lehet egy könnyed viccel feloldani, akkor sokáig együtt tud maradni egy csapat. A hosszú együtt töltött idõ alatt pedig összekovácsolódik a banda. Megismerik egymást az emberek, kiismerjük ki hogyan reagál bizonyos helyzetekre, rájövünk melyik társunkkal milyen szituációkba mehetünk bele. Az hogy egy hosszú ideje együtt lévõ csapat mennyire lehet sikeres, az már más kérdés. Nyilván a sok közös játékból rengeteg tapasztalat nyerhetõ, fejlõdhet közben a problémamegoldó- no meg a célzó képesség is. Ha kellõ idõt és energiát rá tudnánk fordítani (pl. ugyanúgy nézegetnénk a nagyobb klánok demóit, mint anno még a KIBA-ban tettük Fibivel), vagy aprólékosabban kidolgoznánk több támadást/védést, mint eddig, akkor talán még belõlünk is lehetne top5... de hát erre azért nincs már se kedvünk, se idõnk.

R9: Ha már szóba jött az olvasók "kedvenc kérdése" :D, megtudnád-e nekem mondani az 5 legerõsebb klánt Magyarországon.

uTs|ParaDoxx: Talán az elsõ kettõre van meg a tippem (Ancients, Dalay Lamas), de utánuk aztán több csapat is esélyes lehet a 3.4.5. helyekre (pl. az egykori fooze tagjai vagy M47, vagy nem tudom milyen néven vannak most, de mondhatnám a d2T-t, a Diverse-t, az OBi-t, a frag-thatre-t, de bármely más klánnak is van esélye megszerezni a dobogós helyet, ha egy csapat épp kifog egy jó napot, az ellenfélnek meg éppen semmi nem jön össze, akkor születhetnek meglepetések). Összességében azt hiszem a 3. helyre több közel azonos súlycsoptorban lévõ csapat is pályázhat.

R9: Szerinted mennyire tesznek jót az egy napos kupák a scene-nek?

uTs|ParaDoxx: Szerintem minden verseny hasznos lehet a közösségnek, mert egy elérhetõ célt nyújt a csapatoknak, amiért leülnek, készülnek rá, összemérik erejüket más klánokkal, és a vesztesek rájönnek, hogy még mindig van hova fejlõdni, megint leülnek gyakorolni, hogy a következõ megmérettetésen jobbak legyenek; a gyõztes és a dobogósok pedig örömmel fogadják, hogy a közös munka meghozta gyúmölcsét, volt értelme belefektetni az idõt, így a következõ versenyre megint reményekkel telve vágnak neki. (Már legalábbis ha mindenki ilyen pozitív felfogással fogadja a versenyeket, mint én. :))

R9: Melyik 5 embert tennéd a válogatottba?

uTs|ParaDoxx: Bárki rakja is össze a válogatottat nincs könnyû helyzetben. Persze nyilván a legjobb klánokból kell válogatni az embereket, ezért is lehet olyan fontos kérdés a magyar top5. Én is nyilván ezekbõl a klánokból válogatnék, de nem tudok úgy 5 embert kiemelni, hogy ne gondolkodnék el azon, hogy egy másik 5-öst is össze lehetne hozni. Persze én nem ismerem igazán a top játékosokat. Valószínûleg szoktak közösen mixelgetni is, ahol jobban megismerhetik egymást. Sajnálom, de nem tudok (illetve helyesebb úgy fogalmazni, hogy nem tudok érdemben) nyilatkozni 5 névrõl.

R9: Úgy érzem kibeszéltünk mindent, szeretnél valamit üzenni még?

uTs|ParaDoxx: Azt hiszem a végére már csak egy hasznos üzenetem maradt, amit Bill és Ted is megfogalmazott: "Legyetek mindig jók egymáshoz! ÉS bulizzunk fiatalok!" (aki nem tudja kikrõl van szó, sürgõsen nézze meg a Bill és Ted filmeket :)) Köszönöm az interjút.

R9: Én is köszönöm, sok sikert! Csáo!

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 

CS2HU PUBLIC CSS & GO szerverek

 
CSGO HUN PUB: 94.199.178.238:27050
 
 

Counter-Strike videók

 

Mérkőzések és fogadás

 
vs.
09/09
 
vs.
09/08
 
vs.
16:13
 
vs.
04:16
 
vs.
02:01
 
vs.
00:02
 
vs.
02:00
 
vs.
02:00
 
26867 fogadás történt eddig
további meccsek

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 
Angliában két... hír
január 21.
 
0 fórum
december 11.
 
CSGO kaszinók hír
november 24.
 
mani admin plugin fórum
április 29.
 
Nagy csapatok fórum
április 29.
 
606 állapota
április 18.
 
Whale Hosting -... fórum
augusztus 30.
 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 850
 
1067
 
 
 
kép 4449
 
2612
 
 
kép 56
 
997
 
 
 
kép 5405
 
1174
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu