A Valve természetesen szintén erre számít, hogy a közösségek elkezdenek dolgozni a CS:GO pályák fejlesztésén esetleg a régi már jól ismert pályák újra dolgozásán vagy a meglévőek war mappá alakításán, sőt akár Surf mapok kidolgozásán. Az SDK béta saját bevallásuk szerint tele van bugokkal és egyelőre csak limitált dolgokat tud, viszont folyamatosan dolgoznak, hogy jobb legyen a rendszer, amiben persze kérik a segítségünket is.
A Counter-Strike: Global Offensive Beta 12 frissítései perdig a következőek:
Játékmenet
UI
Pályák
de_dust_se
Shoots
Dust
Shorttrain
Inferno
St Marc
Safehouse
Italy
Aztec
Dust2
Bank
Baggage
Lake
Sugarcane
Modellek
Audio
Effektek
Hiba javítások:
Egyéb
Dolgoztak a videokártya felismeréseken. Hiba kiiírása és játékból való kilépés, ha a kártya nem támogatja a Shader Model 3-at, a bilinear PDCF- et, vagy a cascedaed shadow mappingot. (Elvileg nincs olyan kártya, ami ne támogatná a CSM-et a CS:GO-ban). Ezzel együtt a minimális videokártya követelmény az NVidia 6xxx sorozat (2005) Ati-ban pedig a HD 2xxx (2006).