A HL Fallout adott hírt egy a Valve Szoftverfejlesztőjével Gary McTaggart-al készített interjújáról, amiből fény derül a hamarosan megjelentő Half-Life2 Lost Coast HDR technológia támogatásáról. Az interjúból az is kiderül, hogy a játékot két grafikai beállítással kívánják piacra dobni. Az egyik a „Kiváló minőségű” a másik pedig a „Gyenge minőségű” beállítás lesz.
„A „Kiváló minőségű” beállításhoz a grafikai processzornak támogatnia kell majd a 16 bites Floating Point-ot a textúrákhoz, 16 bites Floating Point-ot Alpha Bend támogatással a tárgyakhoz illetve a Shader Model 3.0 technológiát.
A „Gyenge minőségű” beállításhoz elegendő lesz a Shader Model korábbi 2.0-ás változata illetve a 16 bites Fix Point csak a textúrákhoz kell majd. Ebből kifolyólag a grafika is gyengébb lesz.” |


