Counter-Strike hírek

 

Partnereink

 

Kedvelt Counter-Strike fórumok

 

Új Counter-Strike játékosok

 

Kedvelt Counter-Strike cikkek

 

Beszéd téma

 


master234 új blog bejegyzést írt címmel. szeptember 10.
 
 

Friss Counter-Strike hírek

 
CS2HU 2005. augusztus 03. 0 hozzászólás
 

Tegye fel a kezét, akinek eddig nem volt FPS probléjáma Source alatt, gondolok itt az extrém 50-60as értékekkel való ingadozásra is! Aha, jól látom, hogy egy úriember kivételével mindenki csöndben ült

Tegye fel a kezét, akinek eddig nem volt FPS probléjáma Source alatt, gondolok itt az extrém 50-60as értékekkel való ingadozásra is! Aha, jól látom, hogy egy úriember kivételével mindenki csöndben ült tovább, akkor őt meg is kérném, hogy hagyja el a termet. Nem neki fog szólni a következő iromány melyel, egyfajta szemlélet módot szeretnék elétek vetíteni, bár jól tudom sokak számára már ismeretes néhány tény ezek közül. Hát akkor kezdjük. Feketén, fehéren
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: BugBeaR


A Source fps problémái a jéghegy egy apró részét képezik ebben a gépezetben. Az egész sztori még jóval ezelőtt kezdődött. Volt ugyanis egy srác, aki megalkotta a Counter-Strike nevü modot mely később akkora sikert aratott, mint még real-mod sohasem.
Az emberek természetéből adódóan mindig is versenyeznek egymással. Versenyeznek a buszon az ülőhelyért, hogy ki ér oda előbb a kávé autómatához, vagy éppen kinek sikerül nagyobb üzleteket kötni, ki dob több kosarat és még sorolhatnám. Ez bizony komoly üzleti lehetőség, lévén, ha a versengés több embert érdekel, akkor vigyük egy helyre, csináljunk egy keretet az egésznek és adjuk el, mint rendezvény. Az emberek jönnek, megnézik, együtt örülnek és a legfontosabb AZONOSULNAK a csapattal, vagy a jó eredményt elérővel így követik őket divatban, viselkedésben és így tovább. Nos, a lényeg, hogy minden ember más szeretne lenni, mint a többi és kiszakadni az átlagtól, megmutatni, hogy ő valaki. Miként jön ez ide kérdezhetnétek, de már mondom is a választ, pontosan ez történit a CS-vel. Bárki a monitora elől lehet hős, mégcsak extrém kondíciókan sem kell mindig megfelelnie, kivéve persze az ELIT szintjén, ahova bekerülni szinte lehetetlen. Így nyílvánvaló, hogy játékosok 10 000-rei fognak gyakorolni, hogy kis dicsőség legyen az övék és ha való világban nem is mindig legalább az interneten hősök lesznek.A játékosok egy szervezésre hajlamos rétege nagyon hamar és nagyon okosan rájött, hogy a fiatalok ( 14-23 év közti korosztály költi a világon a legtöbb pénzt így ők a célréteg - a szerk.) ezen játék révén ki akarnak törni. Mi maradt hátra? Hozzuk tető alá, intézzük el, hogy közvetíthető legyen és máris minden beindult. A növekvő érdeklődés kísérte a rendezvényeket míg saját pénzből már képtelenek voltak előteremteni a szükséges kellékeket. Ügyes próbák után aztán végül megjelentek a gyári csapatok. Gyári csapatnak mindazon klánokat nevezhetjük akiket az Intel, az AMD avagy a két nagy rivális ATI és az NVIDIA vett szárnyai alá. Persze megannyi nagy cég szállt még be, elég ha csak az alaplap gyártókat vesszük. (mTw - ATI , 4kings - ATI;Intel , Team3d - Nvidia, SK - ATI;Intel, x6tence - AMD;ATI ; Ocrana - ATI ; United 5 - Nvidia --sorolhatnám tovább is)
Persze, kevesen mondhatják el, hogy bejöttek a számításaik. Nagynak tartott játékosok mondják egyik napról a másikra, hogy abbahagyják, de mindig van utánpótlás, valamint a játékosok átlagéletkora úgy 17-20 év közé szorul mindig. 2004-ben már annyira gyors volt a fejlődés, hogy minden adott volt a váltásra. A VALVE óriási kapmányt csinált új játékának az állítólagos kód lopással is, (történt ugyanis, hogy a HL2 forráskódját ellopták 70%-os állapotában - a szerk.) ráadásul ezen ingyen reklámot meglovagolva havi ciklussal adtak ki új hírt a rejtélyes elkövetőről, aki aztán az ATI lett. Azt már hozzá sem kell tenni, hogy a megjelenés napján puszi pajtásként álltak egymás mellett. A játék kijött és csak egy valamit vártak jobban a Doom 3 , HL2 , Stalker triónál - magát az ÚJ Counter-Strike-t.
Már elsőre feltűnt mindenkinek, hogy bizony zabálja a gépet és iszonyat hibák vannak benne. A nagy szervezetek viszont már ekkor azt hangoztatták, hogy a Source lesz az új versenyjáték, ami lecseréli az 1.6-t. A játékosok szembesültek azzal, hogy mindig jön új patch és a játék egyre érdeksebben alakul, majd 2005 augusztusára majdnem egy évvel a megjelenése előtt már egész játszható.
A nagy "entré" is megvolt a CPL keretein belül így mostmár semmi sem állíthatja meg a gépezetet, a Source lesz az új hivatalos gerinc játék minden létező tornán, ami nagy költségvetéssel és magas díjazásokkal rendelkezik.

Térjünk vissza viszont a személyes problémáinkra. FPS ? "Kit érdekel?" - Mondja a VALVE.
1. Nézzük mire alapozza ezt: Az ATI 2-3%-os piaci részesedést nyert a "Vegyél egy 9600XT vagy 9800XT kártyát és kapsz egy ingyen HL2 kupont" akciójával. Óriási mennyiségű kártyát adtak el és ha megnézzük, jelenleg a 9600XT-vel hát nemigazán megy acélosan egy manapság normál confignak mondható gépen a Source. Történik mindez annak ellenére, hogy a VALVE online felmérést végzett az optimalizálás érdekében a STEAM rendszeren keresztül, aminek eredménye egyértelműen mutatta, hogy jelenleg 2800+ AMD -k vannak a piacon 9600-9800 videokártyákkal a legtöbben. (2005 elején történt a felmérés - a szerk.)

2. A VALVE a CS:S el szembeni ellenszenv után nyilatkozott, hogy direkt egy butított fizikai motort raktak bele a játékba, pont ezért nem tudunk a hordóra ugrani stb., hogy a motor ne azt számolja hanem mégtöbb FPS-t tudjunk kicsikarni alacsonyabb gépekből is tehát "optimalizálták" a játékot a széles vevőkörhöz.
Mik a tények: Bármilyen FPS configot is használsz, nem fogod tudni az eredményt növelni csak minimlisan. Ugyanis a modellek animációja valamint a fegyverek (!!!!) fizikája eszi meg a proci időt, amihez semmi kapcsoló nincs. Az indok viszont roppant egyszerű: Mikor megjelent a saját grafikus chip (GeForce 256-nál volt először saját GPU - a szerk.), a proci végre számolhatta az MI-t és így javította ellenfeleink képességét ill. a játék színvonalát is. Mivel a Source grafikailag butítható, így a procit kellett leterhelni és erre volt jó tökéletesen a "butított" fizikai motor alkalmazása. Ha még nem vált előttetek tisztává mi volt a cél, akkor most egyértelműsítem: növelni az eladásokat. Az ATI már be is jelentette következő generációs kártyáit, amelyeken külön lesz fizikát számoló chip is, ergo vedd meg és lesz jó fps-ed, hiszen a proci innentől tényleg tud szabadon számolni. Ez persze már PCI-E foglalatban lesz, ami a most elterjedt AGP szabvány utódja. Mivel szinte mindenkinek AGP-s alaplapja van, így ezt az alkatrészt feltétlen le kell, hogy cserélje és ha már ezt megteszi akkor egyből új processzort és RAM-okat is venni fog. Ügyes kör, meg kell hagyni.
Ki van ez találva nagyon szépen. Pontosan ezért a Source versenyek mellé állt az ABIT, valamint több nagyobb gyártó cég is jelezte szándékát a szponzorációval kapcsolatban.

3. A verseny játékok alap feltétele, hogy olyan keretrendszer létezzen adott játékhoz, ami mérhetővé teszi két csapat teljesítményét (Pl. RtCW és Q3-nál az OSP vagy CoD-nál a PAM rendszer). Ehhez kellenek az rcon paracsonk, a szüneteltethetőség (pause), a kör kezdést jelző dolgok és a demo felvétele valamint, hogy legyen egy külső közvetítő kliens és így tovább. A VALVE itt is alkotott, hiszen a CS alapvetően játékos által fejlesztett és átgondolt, míg a COD-ban több JÁTÉKOSOK ÁLTAL kreált MOD kellett ahhoz, hogy lehessen ready-zni vagy meccset játszani egyáltalán. A CSS-nél ez mind adott volt, egyedül egy dolgot kivéve, ami a közvetítést illeti. Nos, mivel az 1.6-ból ezt nem tudták átmeríteni, így írtak egy Source TV nevű förmedvényt, ami kezelhetetlen és a 13. patch során sem javítanak rajta, sőt (!!!) a hamarosan megjelenő DoD (Day of Defeat) bemutató meccseinél még hírezik is, hogy minnél többen nézzék a közvetítést. Így már egyértelmű, a cég egy játékos által írt és átgondolt alapról lehúzta a neki szükséges rókabőrt és itt vége is a fejlesztésnek. Kizárólagosan annyit fog fejleszteni és optimalizálni, amennyivel nem fogja sérteni a lánc eladásokat, amit leírtam az előbb. Noha az ázsiai országok nem így működnek, ez könnyen magyarázható azzal, hogy nekik alig van sikerük FPS terén és mindinkább stratégiai játékokkal töltik napjaikat. Az európai piacon viszont a fentieknek megfelelően zajlik minden, egy új s felfedezetlen területen.

4. Remélem, mostmár értitek, hogy ez nem a játékosokról és a versenyekről, és főleg nem a hónapokig tartó sztárságról szól. Sok kissrác gondolja, hogy karriert fog befutni és majd megél az összejátszott pénzből. Nos, a VALVE pontosan rájuk hajt. Ha összejön a srácnak, ami ténylegesen 1/1000 alapon megy, keres mondjuk egy évben 10 000$ (ami hozzávetőlegesen 2.000.000 HUF mai árfolyamon) még akkor is bőven megérte mindenkinek. Vett új gépet, népszerűsíti a játékot, követőkre talál, akik látják benne a saját karrierjük kulcsát. Őt akarják elérni és legyőzni, letaszítani a képzeletbeli trónról. Ők is vesznek új gépet és így tovább épül a legális piramis.
Majd jön a puszta valóság, mikor is bemegy a srác az ABC-be és hoz egy kiló kenyeret, mert anyukája megkérte és a kasszás nemhogy fel sem ismeri, de még "pofátlanul" autogramot sem kér. Ez a tökéletes gépezet báránybőrbe bújtatva. További jó játékot !

 

 
Címkék:
vissza
Admin
szerkesztő
 
 
 
Most itt vannak
Ezt a cikkünket olvastad már? close
Szerintünk ezek a legjobb CS2 pályák
A Counter-Strike-sorozat pályái több mint 20 év távlatából a videojátékok ikonikus helyszíneivé váltak, nem is beszélve a versenysport történelméről. Ma az 5 legjobb CS2-es pályát vesszük sorra.
0 hozzászólás
 
nincsenek hozzászólások
Eddig 0 hozzászólás érkezett. Legyél Te az első!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be az oldalon!
Hozzászólások betöltése...
 
 
 

Counter-Strike videók

 

CS2HU Steam csoport

 
1022játékos
153online
41játékban

Utolsó hozzászólások

 

Ajánló

 

Counter-Strike képekben

 
 
kép 2928
 
1782
 
 
 
kép 5370
 
2399
 
 
kép 2800
 
1501
 
 
 
kép 3757
 
1442
 

Counter-Strike Hírlevél

 
Iratkozz fel CS2HU hírlevelünkre!
Hírlevelünkkel értesülhet a Counter-Strike sorozat világának legfontosabb híreiről.

Counter-Strike a facebookon

 

A Counter-Strike hírei

 

Logitech G600 MMO csak játékosoknak

Nem kevesebb mint húsz különálló gombbal szerelte fel a Logitech legújabb, leginkább stratégiai és online játékosoknak szánt számítógépes egerét.
június 18. - callofduty.hu

Kacsák a myRevenge-ben

A címből talán már sokan kitalálhatták, hogy miről is szól jelen cikkünk: a német szervezet újfent Magyarország felé vette az irányt és igazolt le egy tehetséges CSS felállást.
május 26. - counter-strike.hu

Online Gaming Championship Invite

Már elég régóta megy a mozgolódás a háttérben, ám kis hazánkra fókuszált terveinket most sikerült véghezvinnünk. Ez a terv nem volt más, mint az OGC Kft. nevéből érkező Online Gaming Championship versenysorozat, mely hamarosan el is kezdődik Counter-Strik
május 05. - counter-strike.hu

eSport ösztöndíj

Emlékszik még valaki a Corvinuson megtartott WoW-os közgazdaságtan előadásra? Sokak számára meglepő volt, mint ahogy az utóbbi években számtalan más játékostársadalombeli epizód. Laikus ismerőseim a mai napig kétkedve fogadják a téma legmeghökkentőbb szto
április 23. - counter-strike.hu

Csalt az aTTaX a CPHGames-en?

A Team ALTERNATE alsóági ellenfelei csalással vádolták meg a német szervezet Counter-Strike: Source játékosait.
április 10. - counter-strike.hu