A CS:Source megjelenése óta igencsak megosztott lett a Counter-Strike társadalom a játékot illetően. Sokan favorizálják az új generációs motort és az általa nyújtott lehetőségeket, ám egyelőre többen vannak, akik mindezek ellenére még nem álltak át. Ennek egyik legfőbb okaként a legtöbb játékos a hitboxban rejlő hibákat jelölik meg. Most azonban megjelent egy kimerítő cikk, mely hosszan taglalja ezt a témát, és minden ilyen dologra fényt vet! Érdemes mindenkinek elolvasni. Íme egy kiragadott rész belőle.
„A játékban fellelhető valós elemek interpolácioja még azokban az esetekben is bekövetkeznek, ha játékosok saját gépéről futó szervereken játszanak. Az sv_showhitbox paranccsal a játékosok hitboxai a szerverhez mérten rajzolódnak ki, ami azt jelenti, hogy a modellek a hitboxok megjelenéséhez képest 100ms el előrébb jelennek meg. Ezeket az eltolódásokat azonban a játékosoknak nem kell figyelembe venniük, mivel a szerver-oldali lag kompenzálja eme hibákat. A torzulások kikapcsolását a cl_interpolate 0 parancsal lehet elérni, amikor is a hitbox a megjelenő modelleken lesz, ezzel azonban az animációk és különböző mozgások igencsak szaggatottá válnak”
Archív cikk áttöltve: 2012/03/29 · Eredeti szerző: GrassRoot